شاهین پرس

تحریف از خط امام را کسانی که به دنبال سهم بیشتر از انقلاب بودند ایجاد کردند/ تحول ملت ما با انقلاب آغاز شد

کدخبر: 85596
۱۷ خرداد ۱۳۹۹ در ساعت ۱۰:۳۳ قبل از ظهر

به گزارش شاهین پرس؛ تحریف به معنای از بین بردن اصل حقیقت و انتقال به نسل‌های بعد به صورت غیرواقعی و وارونه است در بررسی تاریخ صدر اسلام می بینیم که تحریف می‌تواند شخصیت بزرگی مثل حضرت امیرالمؤمنین(ع) را به شخصیتی که مردم حتی در نماز خواندنش تردید می‌کنند، تبدیل کند و وقتی خبر شهادت امیرالمؤمنین(ع) به شام می‌رسد مردم تعجب کرده و می‌گویند مگر علی اهل نماز بوده! تحریف همیشه به یک شکل نبوده بلکه به اشکال‌های مختلف انجام می شود که جعل تاریخ، تطهیر اشخاص با روایت های وارونه، حذف جهت دار بخشی از تاریخ از مصادیق تحریف شمرده می شوند.

در عصر حاضر نیز تحریف آرمان های انقلاب و به دنبال آن استحاله نظام، همواره یکی از خطراتی است که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی جریان اصیل و ناب انقلاب را تهدید می‌کند، رهبر معظم انقلاب در بیانات اخیر تلویزیونی به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) ضمن هشدار به تحریف کنندگان مکتب امام روح الله، فرمودند: «تحول‌خواهی، تحول‌انگیزی و تحول‌آفرینی» از مهم‌ترین خصوصیات امام راحل عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی بود و با همین ویژگی از دوران مبارزات تا پایان حیات مبارکشان در میدان عمل در نقش یک فرمانده بی‌نظیر، روند تحول‌خواهی را رهبری و اقیانوس عظیم ملت ایران را در مسیر تحقق اهداف طوفانی ومتلاطم رهبری می‌کردند.

غلامحسین قادری در گفت و گو با خبرنگار شاهین پرس؛ اظهار کرد: محور قرار دادن دین یکی از اموری است که حضرت امام خمینی(ره) و حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) به آن اصرار دارند یعنی سیاست ما عین دیانت ماست را به خوبی عمل کرده اند، از اول انقلاب تاکنون این مشی وجود داشته است و تا الان که بیش از ۴۰ سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد، دشمنان نتوانستند ذره ای فاصله بین دین و سیاست ما بیندازند.

وی افزود: مردم، در مکتب امام خمینی(ره) و سیره مقام معظم رهبری همواره خط قرمز بودند و همیشه سعی بر این بوده که نگذارند حقوق مردم از بین برود و به خصوص قشر ضعیف و مستضعف را حمایت کرده و همچنان مردم را در صحنه انقلاب نگه دارند.

 

این کارشناس سیاسی با بیان اینکه اقتدار ایران اسلامی، یکی از آرمان هایی است که حضرت امام خمینی(ره) و حضرت آیت الله خامنه ای به دنبال آن بودند و بسیار مراقب بودند که این اقتدار از دست نرود و حفظ بشود خاطرنشان کرد: استکبار ستیزی نیز یکی از آرمان های بزرگ جمهوری اسلامی ایران است که معمار کبیر انقلاب و رهبر معظم انقلاب بسیار برای آن اهمیت قائل بوده اند، به خصوص که برخی افراد بعد از رحلت حضرت امام(ره) دلخوش کرده بودند که مقداری روحیه استکبارستیزی را تضعیف کنند تا شاید استکبار بتواند در ایران نفسی بکشد که الحمدالله تاکنون این اتفاق نیفتاده است.

قادری با اشاره به اینکه انقلابی بودن نیز یکی از وجوه مشترکی حضرت امام خمینی(ره) و آیت الله خامنه ای است و روحیه جوانگرایی و انقلابی بودن به خوبی حفظ شده است ابراز داشت: همه انقلاب ها و متأسفانه انقلاب اسلامی ایران دچار تحریف می شود معین یک عمر اجتناب ناپذیر محسوب می شود.

وی افزود: در صدر اسلام نیز وقتی پیامبر اکرم(ص) به رسالت برگزیده شد، عده ای به عنوان نیروی خودی وارد میدان شدند و پشت سر حضرت رسول الله(ص) حرکت کردند؛ اما زمانی که پیامبراکرم(ص) رحلت فرمودند، آن افراد شروع به تحریف حرکت عظیم پیامبر کردند انقلاب ما هم همین حالت را داشت.

قادری ادامه داد:  متاسفانه عده‌ای که دنبال حضرت امام(ره) بودند و خود را به عنوان یاران امام معرفی می کردند و می دانستند این ها بودند که به انقلاب اسلامی ضربه زدند کسی از بیرون نمی تواند به انقلاب ضربه بزند و این خودی ها هستند که به انقلاب ضربه می‌زنند و اینها تحریف و فاصله با خط امام را بنا کردند و ضعف های آن دوران را به شکلی مغرضانه برای مردم بازگو کردند تا القا کنند این روش برای اداره کشور جوابگو نیست و با این روش نمی‌توان مشکلات انقلاب را حل کرد.

این کارشناس سیاسی با بیان اینکه اگر از داخل این ضربه به انقلاب اسلامی زده نمی‌شد، دشمن نمی توانست به این شکل تحریم های مختلف و دشمنی سرسختانه با ایران اسلامی انجام دهد تصریح کرد: ما امروز از اهدافی که در ابتدای انقلاب داشته ایم به هیچ عنوان بر نگشته ایم و محکم و استوار به جلو حرکت می کنیم، به هرحال دشمن باید دشمنی خود را انجام بدهد و ما هم انقلابی عمل می‌کنیم و اعتقاد داریم خدا حامی ماست و همچنان به پیش خواهیم رفت.

قادری یادآور شد: تحریف هایی که در خط امام صورت گرفته توسط کسانی است که به دنبال سهم بیشتری از انقلاب بودند و منافع خود را از انقلاب می خواهند، این ها نااهلان انقلاب اسلامی ایران هستند که به عنوان خودی وارد انقلاب شدند و ضرباتی به انقلاب وارد کردند و متاسفانه سرعت رشد بالایی که از انقلاب انتظار می‌رفت را کند کردند.

وی با اشاره به بیانات تلویزیونی اخیر رهبر معظم انقلاب متذکر شد: امام خمینی(ره) با انقلاب خود تحول عظیمی در دنیا ایجاد کرد، در واقع تحول ما با انقلاب آغاز شد و با روحیات مردم و جنگ تحمیلی این تحول ادامه پیدا کرد، وضعیت کنونی جامعه با وجود مشکلات و ضعف ها هنوز از وضعیت مردم در زمان شاه بسیار بهتر است و مردم هنوز روحیه انقلابی خود را حفظ کرده‌اند.

تحلیگر مسائل سیاسی ابراز کرد: اگر بتوانیم سرعت ایجاد تحول در افراد را بیشتر کنیم به طوری که اگر فردی در سن ۳۰ سالگی متحول و انقلابی می شود این سن تحول به دوران نوجوانی برسد، می توانیم با قدرت بیشتری انقلاب را به پیش ببریم و به یاری خدا به حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) متصل شویم.

انتهای پیام/