۱۱:۱۱ - شنبه ۰۳ خرداد ۱۳۹۹

سوم خرداد، روز حماسه و ایثار مردم شاهین شهر و میمه ثبت شده است

مراسم بزرگداشت روز حماسه و ایثار مردم شهرستان شاهین شهر و میمه با حضور جمعی از مسئولان در گلزار شهدای شاهین شهر برگزار شد.

به گزارش شاهین پرس؛ مراسم بزرگداشت روز حماسه و ایثار مردم شهرستان شاهین شهر و میمه با حضور اعضای شورای اداری، جمعی از مسئولان و نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان با رعایت فاصله گذاری اجتماعی در گلزار شهدای شاهین شهر برگزار شد.

مسیب نجیمی در حاشیه برگزاری این مراسم در گفتگو با خبرنگار شاهین پرس؛ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس از نامگذاری روز سوم خرداد به نام روز حماسه و ایثار شهرستان شاهین شهر و میمه خبر داد و اظهار کرد: مردم شهیدپرور این شهرستان در عملیات بیت‌المقدس با تقدیم 39 شهید، بیشترین تعداد شهید در آزادی خرمشهر را تقدیم کرده است.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان افزود: به منظور زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره و پاسداشت خون شهدا، در شورای فرهنگی انقلاب شهرستان سوم خرداد، مصادف با سالروز آزادسازی خرمشهر، به نام روز حماسه و ایثار شاهین‌شهر و میمه نام‌گذاری شده‌ است.

نجیمی با اشاره به اینکه رزمندگان غیور ایران اسلامی در دوران پر افتخار دفاع مقدس، با وجود تحریم های شدید و شرایط بداقتصادی، همچون دژی محکم در برابر دشمنان متجاوز ایستادگی کردند خاطرنشان کرد: ایثار و مقاومت دوران دفاع مقدس به همه ثابت کرد اگر تمام قدرت‌های جهان علیه ملت ایران بایستند، با توکل بر خدا، بهره‌مندی از درس‌های عاشورا و با وحدت و انسجام می توان بر آنها چیره شد.

مراسم بزرگداشت سوم خرداد روز آزادسازی خرمشهر و روز حماسه و ایثار مردم شهرستان شاهین‌شهر و میمه در گلزار شهدای شاهین شهر برگزار شد در این مراسم ضمن تجدید بیعت با آرمان های امام راحل و شهدای والامقام قبور مطهر شهدا غبار روبی، عطرافشانی و گلباران شد.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.