۲۱:۳۰ - پنجشنبه ۰۷ فروردین ۱۳۹۹

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه خبر داد:

تهیه و توزیع بیش از 27 هزار بسته بهداشتی و چهار هزار و 500 بسته غذایی در بین شهروندان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه از مشارکت بیش از یکهزار نفر از بسیجیان در قالب 12 اکیپ جهادی در طرح ملی مقابله با ویروس کرونا در شهرستان خبر داد و گفت: بیش از 27 هزار بسته بهداشتی و دو هزار و 500 بسته غذایی تهیه و در بین شهروندان و نیازمندان توزیع شده است.

به گزارش شاهین پرس؛ سرهنگ پاسدار مسعود جهانگیری در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان شاهین شهر و میمه از مشارکت و همکاری بیش از یکهزار نفر از بسیجیان در قالب 12 اکیپ جهادی در طرح ملی کنترل و کاهش شیوع ویروس کرونا خبر داد و اظهار کرد: از ابتدای شیوع کرونا ویروس، ضدعفونی و گندزدایی منظم کلیه معابر و مراکز عمومی شهری و روستایی شهرستان و منازل بیماران مبتلا به ویروس کرونا توسط بسیجیان در حال انجام است.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شاهین شهر و میمه از تهیه و توزیع بیش از 27 هزار بسته بهداشتی شامل ماسک، ژل و مایع ضدعفونی دست و سطوح در بین شهروندان خبر داد و افزود: روزانه بالغ بر 700 بسته بهداشتی بسته بندی و توزیع می شود علاوه بر این بیش از چهار هزار و 500 بسته غذایی شامل، برنج، روغن، ماکارونی، مرغ، کنسرو و… تهیه و بین نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از شیوع ویروس کرونا توزیع شده است.

وی ضمن توصیه و تاکید به شهروندان برای حفاظت از سلامتی با ماندن در خانه تصریح کرد: تامین مایحتاج روزانه شهروندان متقاضی بویژه خانواده های معظم شهدا و سالمندان، اجرای برنامه های متنوع فرهنگی از قبیل برگزاری مسابقات کتابخوانی، قرائت روزانه دعای هفتم صحیفه سجادیه به توصیه رهبر معظم انقلاب از جمله اقداماتی است که توسط بسیجیان برای در خانه ماندن شهروندان انجام می دهند.

لزوم ثبت نام شهروندان در سامانه سیب سلامت

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شاهین شهر و میمه با اشاره به جلب مشارکت خیران در تامین برخی اقلام مورد نیاز طرح مقابله با ویروس کرونا خاطرنشان کرد: همکاری در ثبت اطلاعات شهروندان در سامانه سیب سلامت وزارت بهداشت از دیگر اقدامات بسیجیان ناحیه شاهین شهر و میمه در طرح ملی مبارزه با کرونا است که بصورت شبانه روزی انجام می شود.

سرهنگ جهانگیری با انتقاد از بی تقوایی موجود در فضای مجازی در انتشار شایعات و اخبار کذب گفت: مسئولان شهرستان از ابتدای شیوع ویروس کرونا بصورت میدانی شبانه روز بر فعالیت همه بخش ها نظارت دارند و اقدامات موثر زیادی انجام داده اند ولی متاسفانه عملکرد مثبت کمتر انعکاس داده می شود.

وی با اشاره به حضور و فعالیت چشمگیر اقشار مختلف بسیج ناحیه شاهین شهر و میمه در طرح ملی مقابله با ویروس کرونا خاطرنشان کرد: برخلاف تبلغاتی سوء بر علیه روحانیت، طلبه های بسیجی از ابتدای اجرای طرح ملی مقابله با ویروس کرونا در پایگاه های بسیج و سلامت شهرستان سازماندهی شده و عرصه های مختلف مشغول خدمات رسانی هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.