۱۲:۴۰ - چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۸

بیانیه ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه؛

حضور پرشور در انتخابات پاسخ دندان شکن به دشمنان انقلاب اسلامی است

ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شاهین شهر و میمه با صدور بیانیه ای ضمن دعوت از آحاد ملت ایران، حضور پرشور در انتخابات را پاسخ دندان شکن به دشمنان انقلاب اسلامی دانست.

به گزارش شاهین پرس؛ ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شاهین شهر و میمه در آستانه برگزاری سی و هفتمین انتخابات پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با صدور بیانیه ای آحاد ملت ایران بویژه شهروندان این شهرستان به حضور پرشور در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دعوت کرد.

متن بیانیه به این شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم
انتخابات، خنثی‌کننده‌ی بسیاری از نیّت‌های شومی است که آمریکایی‌ها در ذهن و صهیونیست‌ها بر علیه کشور ایران در دل دارند است؛ انتخابات این نیّت‌های شوم را خنثی می کند.(حضرت امام خامنه ای حفظه الله)

اکنون که در آستانه یک جهاد عمومی و امتحان الهی در دوم اسفند ماه قرار داریم، برای نشان دادن همبستگی با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب و ایفای نقش در سرنوشت عمومی کشور عزیزمان در انتخابات این دوره پر شورتر از دوره های قبل حضور فعال و حداکثری خواهیم داشت.

تا ان شاء الله به سمت قوی شدن در همه عرصه ها پیش رویم و باعث ناامیدی دشمنانی شویم که همواره تمام تلاش خود را برای القای یاس و ناامیدی در کشور به کار برده اند شویم.

امروز هم چشم دوستان و هم چشم دشمنان به ایران اسلامی دوخته شده است چرا که مسئله‌ انتخابات، مسئله بسیار خیلی مهمی است. انتخابات مایه‌ تقویت کشور و مایه‌ آبروی نظام اسلامی است، امروز همه دنیا شاهد هستند که استکبار جهانی چگونه با تبلیغات دروغین خود تلاش می کند تا بین نظام اسلامی و مردم فاصله بیندازند.

ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه با اعلام اینکه بر اساس قوانین و مقررات، مجموعه بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همانگونه که تاکنون در هیچ یک از بزنگاه های انتخاباتی از هیج فرد یا گروه خاصی حمایت و جانبداری نکرده در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز بر این اصل پایبند است

همچنین از آحاد ملت ایران بویژه شهروندان فهیم این شهرستان برای حضوری پرشور در پای صندوق های رای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دوم اسفندماه دعوت می کند تا بار دیگر با خلق حماسه ای دیگر پاسخ دندان شکنی به یاوه گویی های دشمنان این انقلاب اسلامی داده شود.

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

سی ام بهمن ماه 1398

روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شاهین شهر و میمه

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.