شاهین پرس

شعار «دولت کرامت» آیت الله رئیسی پخت و پز بچه های اصفهان بود

کدخبر: 85264
۲۹ بهمن ۱۳۹۸ در ساعت ۲:۲۴ بعد از ظهر

به گزارش شاهین پرس؛ مجمع نیروهای انقلاب اسلامی شهر اصفهان که با شعار همدلی برای نجات کشور پا به عرصه انتخابات گذاشته اند، متشکل از بیش از ۳۰ تشکل انقلابی اصفهان و ۱۰۰ نفر از چهره های شاخص اثرگذار شهر است که طی فرآیند چند مرحله ای به معرفی لیست نهایی ۵ نفره خود برای انتخابات مجلس شورای اسلامی پرداخت.

دکتر امیرحسین بانکی پور (متولد ۱۳۴۹) یکی از این پنج نفر است. وی عضو هیئت علمی دانشگاه اصفهان و چهره نام آشنای فرهنگ و اجتماع شهر اصفهان است. دکتر بانکی دارای مدرک کارشناسی ارشد الهیات- فلسفه اسلامی در سال ۱۳۷۶ از دانشگاه تربیت مدرس تهران و همچنین مدرک دکترای فلسفه غرب است. از دکتر بانکی آثار پرمخاطبی مانند «مطلع مهر»، «سر دلبران»، «دختران آفتاب»، «عیار مدیران»، «شاخص مدیران از منظر ولایت» و «عیش و معاش» به چاپ رسیده است.

***

در نشست طلاب حوزه علمیه اصفهان با کاندیداهای مجلس شورای اسلامی، سوال یکی از طلاب جلب توجه می کرد؛ دکتر امیرحسین بانکی پور در پاسخ به این سوال که درباره فعالیتهای سیاسی وی توضیح خواسته بود گفت:

«بنده حلقه اول ستاد آیت الله رئیسی برای انتخابات ریاست جمهوری بودم و ساعتها با ایشان جلسه خصوصی داشتم. شعار «دولت کرامت» که توسط ایشان مطرح شد پخت و پز بچه های اصفهان بود که وقتی ما مطرح کردیم ایشان استقبال کردند. همواره در عرصه های مختلف انقلابی حضور داشته ام و در تمام آثارم هم نمایان است. از دکتر حسن عباسی هم می توانید درباره فعالیت های انقلابی و سیاسی بنده سوال کنید.»

انتهای پیام/