۱۴:۴۴ - سه شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۸

مدیرتبلیغات اسلامی شاهین شهر و میمه:

پیام اسلام انقلابی از ایران به دنیا صادر می شود

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز صادر کننده اسلام انقلابی به دنیا است.

به گزارش شاهین پرس؛  حجت‌الاسلام حسن بابایی ظهر امروز در مراسم راهپیمایی 22 بهمن که به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شاهین شهر برگزار شده بود اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز صادر کننده اسلام انقلابی به دنیا است.

مدیرتبلیغات اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه افزود: دشمنان، با انتشار ناامیدی و ارائه راه‌حل نگاه به بیرون در حل مشکلات اقتصادی و معیشتی، مذاکره با شیطان هبوط و سقوط انسانیت را به ارمغان می‌آورد.

وی برون رفت از مشکلات اقتصادی را تکیه بر مکتب سلیمانی دانست و افزود: با تکیه بر مکتب سلیمانی می‌توان و نگاه به داخل کشور مشکلات را می توان کرد.

حجت‌الاسلام بابایی با بیان اینکه دو رکن اول مکتب سلیمانی حجت شرعی و ولایتمداری سلیمانی است، ادامه داد: مردم باید با حفظ ولایتمداری همچون شهید سپهبد سلیمانی و حجت شرعی، دیگر رکن این مکتب، پرشور و با شکوه در انتخابات یازدهمین مجلس شورای اسلامی حاضر شوند.

مدیرتبلیغات اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه اظهار کرد: با بشارت نبی مکرم اسلام(ص) ایران پایتخت دین و علم می شود، همانگونه که هم اینک رتبه چهارم دنیا در انتشار مقالات نانو تکنولوژی و بزرگترین استارتاپ علمی فناوری در منطقه خاورمیانه را بدست آورده است.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.