شاهین پرس

جلوه‌ای تماشایی از حماسه عزت و اقتدار در جشن چهل و یک سالگی انقلاب

کدخبر: 85159
۲۲ بهمن ۱۳۹۸ در ساعت ۲:۱۰ بعد از ظهر

به گزارش شاهین پرس؛ مردم همیشه در صحنه و با بصیرت شهرستان شاهین شهر و میمه درحالی به استقبال چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی رفتند که برای حفظ این انقلاب جنگ، تحریم و تهدید را تحمل کردنداما نترسیدند و متوقف نشدند.

ملت ایران چهل روز قبل و پیش از طلوع آفتاب چهل و یکسالگی پیروزی انقلاب با حمله تروریستی و وحشیانه دشمن آمریکایی در سوگ سردار مبارز، مجاهد و زاهد خود نشست، اما باز هم مسیر خود را با قدرت ادامه داد.

این جشن سراسری که با چهلمین روز شهادت سردار قاسم سلیمانی مصادف شده، با گرامیداشت یاد و خاطره فرمانده شهید نیروی قدس سپاه و دیگر همرزمان شهیدش در جبهه مقاومت، از سوی راهپیمایان آغاز شد.

راهپیمایان با در دست داشتن تصاویری از شهید سلیمانی و دیگر شهدای مقاومت، بار دیگر اعلام کردند که قدردان شهدای مقاومت هستند.

مردم شهرستان شاهین شهر و میمه که از طلوع آفتاب برای شرکت دراین راهپیمایی لحظه شماری می کردند، با وجود هوای سرد و زمستانی از ساعت 9.30 صبح در خیابان های مرکزی شهرهای خود حضور یافته و فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی سر دادند.

این راهپیمایی در شاهین شهر در از سه راه عطار بلوار امام خمینی(ره) این شهر گسترده تر از سال های پیش آغاز و پس از طی مسیرهای تعیین شده در سه راه فردوسی این شهر پس از قرائت بیانیه پرچم های آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند.

حضور نوجوانان و جوانان در این راهپیمایی باشکوه بسیار چشمگیر بود به طوری که پلاکاردهای نفرت از آمریکا واسرائیل و عکس سردار دل ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را بالای سر گرفتند و با مشت های گره کرده با فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل خشم و نفرت خود از استکبار جهانی را اعلام کردند..

برخی از راهپیمایان علاوه بر تصاویری از شهید سپهبد قاسم سلیمانی، دست نوشته های «نه به مذاکره»، «مجلس فریاد رس؛ انقلابی-قوی»، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» نیز در دست داشتند.

شکوه راهپیمایی 22بهمن امسال یک بار دیگر نشان داد که مردم با همه سختی‌ها در صحنه حضور دارند و همبستگی خود را حفظ می کنند.
راهپیمایان از مسئولان می خواهند که همواره بین مردم باشند و برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی ملت ایران تلاش کنند.

به گزارش شاهین پرس، مراسم راهپیمایی روز ۲۲ بهمن گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، علاوه بر شهرستان شاهین شهر و میمه در بیش از ۵۲۰۰ نقطه کشور با شعار محوری “حماسه حضور، عظمت ملت، تکریم سردار دل‌ها” با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.

انتهای پیام/