۲۰:۴۸ - شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

آیت‌الله طباطبایی نژاد:

انقلاب اسلامی ایران درمسیر تمدن سازی گام برمی دارد

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان و امام جمعه اصفهان گفت: انقلاب اسلامی ایران با رهبری و درایت رهبر معظم انقلاب، در گام دوم انقلاب اسلامی به دنبال تمدن سازی اسلامی است.

به گزارش شاهین پرس؛ آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد پیش از ظهر امروز در همایش استانی فلسفه سیاسی انقلاب اسلامی و گام دوم اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران با رهبری و درایت رهبر معظم انقلاب، در گام دوم انقلاب اسلامی به دنبال تمدن سازی اسلامی ست.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان پیروزی انقلاب اسلامی را دست رد بر سینه طاغوت زمان و بیرون راندن مستکبرانی که منابع کشور را غارت می کردند عنوان کرد و افزود: بنیانگذار جمهوری اسلامی پیش تر فرموده بودند، انقلاب اسلامی ایران انفجار نور است که تشعشع الهی آن به تدریج در حال گسترش در عالم است.

وی به تشییع باشکوه سردار دل ها، شهید حاج قاسم سلیمانی در بسیاری از کشورهای جهان اشاره و خاطرنشان کرد: این تشییع کم نظیر نشانه دیگری از گسترش انقلاب اسلامی در قلوب ملت های آزاده دنیا است.

آیت الله طباطبایی نژاد ادامه داد: دولت و ملت بابصیرت ایران در گام دوم انقلاب اسلامی به دنبال اجرای کامل قوانین اسلامی است، در چنین شرایطی دیگر دروغ و تقلب در حکومت جایگاهی نخواهند داشت و ملت، مجلسی با نمایندگانی اصلح به معنای واقعی کلمه انتخاب خواهند کرد.

امام جمعه اصفهان پیشرفت های کشور را درگام نخست پس از پیروزی انقلاب اسلامی را برجسته توصیف کرد و افزود: کشور ایران در طول چهل سال اخیر با پیشرفت های علمی، یازده برابر متوسط پیشرفت دنیا در مسائل فنی به صورت جهشی و در بخش دفاعی از یک کشور کاملا وابسته به کشور صادر کننده و مستقل تبدیل شده است.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی ایران به واقع پول نفت را به خانه های مردم آورد، به طوری که بیش از ظرفیت کشور خطوط تلفن ثابت نصب و به همه خانه های شهری و روستایی حتی در دورترین نقاط برق رسانی کرده است.

وی با مقایسه آماری خدمات رسانی در انقلاب اسلامی با رژیم گذشته خاطرنشان کرد: در دوره رژیم گذشته خدمات رفاهی و زیربنایی حکومت به مردم در حداقل ممکن بود و سطح بهداشت و فقر در بدترین شرایط ممکن قرار داشت.

آیت‌الله طباطبایی نژاد بیان کرد: براساس آمارهای بین المللی، پیشرفت کشور به مرحله ای رسیده است که ظریب جینی فقر که درسال 57، پنجاه بود درسال های اخیر 38 درصد کاهش یافته است، همچنین از48 درصد فقر مطلق در سال57 آمار فقرای مطلق کشور به 9 درصد کاهش یافته است.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان ذلت کشورها را نتیجه دنباله روی از آمریکا ذکر کرد و گفت: برخی از کشورهای منطقه غرب آسیا، به علت دنباله روی محض از آمریکا استقلال کاذب دارند، به عبارت دیگر این دولت ها با پذیرش ذلت، حتی جرات نمی کنند به ملت مظلوم فلسطین کمک کنند.

نخستین همایش فلسفه سیاسی و گام دوم انقلاب با حضور گروهی از اندیشمندان و نظریه پردازان فلسفه و علوم سیاسی همزمان با طلیعه چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در تالار شیخ بهایی شاهین شهر برگزار شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.