۱۶:۰۷ - یکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸

معاون سیاسی استانداری اصفهان:

سیلی بزرگ تر ملت ایران به آمریکا در انتخابات اسفند خواهد خورد

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: ملت ایران پس از سیلی موشکی به دولت تروریست آمریکا، سیلی بزرگتر را به این دولت زورگو در انتخابات اسفند ماه یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خواهد زد.

به گزارش شاهین پرس؛ حیدر قاسمی پیش از ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان شاهین شهر و میمه در فرمانداری شاهین شهر و میمه اظهار کرد: ملت ایران پس از سیلی موشکی به دولت تروریست آمریکا، سیلی بزرگتر را به این دولت زورگو در انتخابات اسفند یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خواهد زد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با تجلیل از رشادت‌های سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و تشییع باشکوه. این قهرمان جبهه مقاومت افزود: این سیلی موشکی فرزندان کشور در سپاه پاسداران آن چنان تاثیرگذار و مهلک بود که ترامپ رئیس جمهور تروریست آمریکا جرأت نکرد پاسخ دهد.

وی بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی در 41 سال اخیر بحران های متعدد امنیتی، اقتصادی و اجتماعی را با حضور و مشارکت حداکثری ملت بابصیرت، پیروزمندانه پشت سرگذاشته است.

قاسمی، به مدیران دستگاه های اجرایی این شهرستان توصیه کرد: در شرایطی که دستگاه رسانه ای جبهه استکبار به دنبال ناامیدی مردم و جدایی آنان از مسئولان نظام دارند، با تلاش مضاعف و امیدآفرینی در جامعه و رضایت مندی ملت از دستگاه های اجرایی را دو چندان کنند.

وی با تاکید بر اینکه نظام سلطه به سرکردگی آمریکا همواره به ملت ایران با انواع توطئه‌ها، تحریم ها و بدعهدی های ظلم کرده است خاطرنشان کرد: دشمنان ملت ایران در کنار فشار حداکثری اقتصادی، به جنگ نرم روی آورده و القای ناکارآمدی نظام جمهوری اسلامی را در دستور کار رسانه های هم سوی خود قرار داده است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان تاکید کرد: در یک ماه باقی مانده تا انتخابات مجلس یازدهم، باید جشن های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و راهپیمایی باشکوه 22 بهمن را با مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی و اقشار مختلف مردم باشکوه برگزار کنیم.

وی در پایان بابیان این که بخشی از مردم براساس تعلقات خاص خود در انتخابات شرکت می کنند اظهار امیدواری کرد: تا آن جایی که امکان داشته باشد در برخی از عدم احراز صلاحیت‌ها نامزدهای مجلس یازدهم تجدیدنظر صورت گیرد.

آمادگی ستادهای اجرایی برای برگزاری انتخابات سالم در شاهین شهر و میمه

فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه نیز در این نشست با تاکید بر اینکه دهه فجر انقلاب اسلامی، یکی از فراز های مهم تاریخ تحول این سرزمین با هدف معنا بخشی به زندگی انسان ها است اظهار کرد: جشن های دهه مبارک فجر با مشارکت حداکثری دستگاه‌های اجرایی و اقشار مختلف مردم در این شهرستان باشکوه برگزار می شود

اسفندیار تاجمیری با بیان اینکه امروز و در گام دوم انقلاب همه ما مسئولیت خطیری نسبت به کشور، نظام و مردم داریم، از آمادگی ستادهای اجرایی و فعال شدن کمیته مشارکت انتخابات شهرستان برای برگزاری انتخابات مجلس یازدهم با حضور حداکثری مردم بابصیرت این شهرستان و پیش بینی تعداد شعب اخذ رای و تهیه و ارائه آمار مقایسه ای وضعیت داوطلبین فعلی نسبت به دوره دهم مجلس شورای اسلامی خبر داد و افزود: زمینه و بستر حضور و مشارکت گسترده مردم و علائق و سلایق مختلف با اعمال وسعت نظر و تجدید نظر مقتضی در فرآیند انتخابات فراهم گردید.

تاجمیری در ادامه به  به مشارکت دستگاه های اجرایی در کمک رسانی به سیل زدگان جنوب شرق کشور تاکید کرد و ادامه داد: مدیران دستگاه های دولتی و غیردولتی شهرستان حضور بیشتری در نمازهای جماعت و برنامه های مساجد محور شهرستان داشته باشند.

شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی زمینه ساز تحول بزرگ در منطقه غرب آسیا است

امام جمعه شاهین شهر نیز  با تاکید بر اینکه شهادت سردار شهید جبهه مقاومت، سپهبد قاسم سلیمانی را زمینه ساز تحول بزرگ در کشور و غرب آسیا که به اخراج سربازان تروریست آمریکایی منجر خواهد شد، شهیدان سلیمانی، تهرانی مقدم و شهریاری را نتیجه توجه ویژه به پروردگار متعال و عنایات الهی برشمرد و  اظهار کرد: نتیجه این توجه خودکفایی و قدرتمندی در صنایع دفاعی و فن آوری صلح آمیز هسته ای بوده است.

حجت‌الاسلام قاسم هاشمی، مساجد را پایگاه های هدایت مردم، انقلابی گری و استکبار ستیزی دانست و با تاکید بر بهره مندی کلیه مساجد شهرستان شاهین شهر و میمه از خدمات بیمه‌ای از مدیران به حضور بیشتر در مساجد دعوت کرد افزود: مدیران ادارات می توانند برخی از برنامه های خود را هم چون دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران، عیادت از بیماران، تجلیل از کارمندان، ورزشکاران و نخبگان علمی را در مساجد با حضور نمازگزاران برگزار کنند.

برگزاری جشن های باشکوه دهه فجر با 160 عنوان برنامه

مسیب نجیمی مسئول شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه هم در شورای اداری این شهرستان از برگزاری بیش از 160 عنوان برنامه متنوع در جشن های دهه فجر شهرستان خبر داد و افزود: ستاد برگزاری باشکوه جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با تشکیل 19 کارگروه و پنج جلسه ستادی از 29 دی ماه آماده استقبال و برگزاری ویژه برنامه های دهه مبارک فجر در شهرستان شاهین شهر و میمه است.

کاهش صددرصدی جرائم خشن در شاهین شهر و میمه

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه نیز از کاهش صد درصدی جرائم خشن در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: تلاش شبانه روزی و پیشگیرانه نیروی انتظامی این شهرستان، در یک سال گذشته کاهش چشمگیر جرائم بویژه کاهش صددرصدی جرائم خشن را به دنبال داشته است.

سرهنگ حسن بساطی نظارت والدین بر میزان و چگونگی استفاده فرزندان از فضای مجازی را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: پیشرفت فناوری، آسیب‌پذیری نوجوانان و جوانان را به واسطه در اختیار داشتن گوشی‌های هوشمند، اینترنت نامحدود و سوء استفاده استکبار جهانی از طریق فضای مجازی در جنگ نرم، افزایش می‌دهد، زیرا اطلاعات و اخبار کارشناسی نشده و فراتر از سن در اختیار آنان قرار می‌گیرد.

وی اخلاق‌مداری را حلقه مفقوده فضای مجازی شاهین‌شهر عنوان کرد و افزود: فعالان فضای مجازی باید با رعایت امانت‌داری در انتقال اخبار، استفاده از منابع خبری موثق و مورد تأیید، نقد سازنده برای ارتقای عملکرد مدیران و مسئولان و دوری از تهمت و افترا به اشخاص حقیقی و حقوقی، فضای سالم و عاری از تنش را در اختیار شهروندان قرار ‌دهند.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.