۱۳:۱۰ - سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸

امام جمعه شاهین شهر:

شهادت سردار سلیمانی، کودتای فکری علیه یزیدیان زمان است

امام جمعه شاهین شهر گفت: شهادت سردار سلیمانی، کودتای فکری علیه یزیدیان زمان است به طوری که سربازان تروریست آمریکایی در غرب آسیا، در پادگان های خود خواب راحت ندارند.

به گزارش شاهین پرس؛ حجت‌الاسلام قاسم هاشمی صبح امروز در مراسم پاسداشت شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی در مصلای نماز جمعه شاهین شهر اظهار کرد: شهادت سردار سلیمانی، کودتای فکری علیه یزیدیان زمان است به طوری که سربازان تروریست آمریکایی در غرب آسیا، در پادگان های خود خواب راحت ندارند.

امام جمعه شاهین شهر با تاکید بر اینکه این شهادت مظلومانه، جوسازی ها و مدیریت افکار عمومی جبهه استکبار علیه شخصیت والای او و جبهه مقاومت نقش بر آب کرد خاطرنشان کرد: رشادت های این سردار بی ادعا پیشروی نیروهای خون خوار داعش تا نزدیکی مرزهای کشور مسدود و نابودی این تروریست های وهابی در عراق و افغانستان را رقم زد.

حجت‌الاسلام هاشمی تصریح کرد: شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در 41 سال مجاهدت همواره بیدار بود و تلاش کرد تا ملت ایران آرامش و امنیت داشته باشند.

وی خلوص نیت را رمز ماندگاری و محبوبیت سپهبد شهید سلیمانی در قلب های ملت ایران و ملل دنیا ذکر کرد و اظهار داشت: او هرگز به دنبال جاه طلبی نبود و مثل برخی از لیبرال ها هرگز چشم امید به آمریکای فاسد الاخلاق نداشت.

امام جمعه شاهین شهر بیان کرد: شهادت سردار سلیمانی آثار شهادت را به نسل های سوم و چهارم انقلاب نشان داد، فروپاشی دنیای لیبرالیستی را سرعت بخشید و به عظمت نظام جمهوری اسلامی ایران افزود.

وی تاکید کرد: خون جوشان حاج قاسم خط رسانه ای جبهه استکبار که به دنبال تفرقه بین نیروهای جبهه مقاومت مبین ملت های ایران و عراق بود نقش برآب کرد.

به گزارش پایگاه خبری شاهین پرس، با تصویب شورای شهر و شهرداری شاهین شهر، یکی از میادین این شهر به زودی به نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نام گذاری می شود.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.