شاهین پرس

هسته‌های مقاومت، آمریکا را به زودی از غرب آسیا اخراج می کنند

کدخبر: 84806
۱۵ دی ۱۳۹۸ در ساعت ۱۰:۱۰ قبل از ظهر

به گزارش شاهین پرس؛ حجت‌الاسلام حسن بابایی در مراسم گرامیداشت شهادت سردار جبهه مقاومت حاج قاسم سلیمانی در مسجد المهدی(عج) شاهین شهر اظهار کرد: به لطف الهی و به برکت خون سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، هسته های مقاومت، آمریکا را به زودی از غرب آسیا اخراج می کنند.

مدیرتبلیغات اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه افزود: اتحاد گروه های مقاومت در عراق به برکت شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی مهندس، قوی تر شده و جبهه واحدی در برابر آمریکا تشکیل داده اند، این گروه ها متفق القول خواهان اخراج نیروهای آمریکایی از کشورشان هستند.

وی ادامه داد: این سردار سرافراز ارتش اسلام در حالی به شهادت رسید، که مهمان دولت و مجلس عراق بود و نیروهای آمریکایی مزورانه با شلیک موشک او را به شهادت رساندند.

حجت‌الاسلام بابایی اظهار کرد که سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فتنه آمریکایی داعش را از مرزهای کشور و کشورهای عراق، سوریه و لبنان دور کرد و نیروهای مردمی جبهه مقاومت را در این کشورها تشکیل داد.

وی اضافه کرد: نیروهای بسیج مردمی خواهان گسترش اسلام ناب در کشورهای خود و مخالف اشغال گری آمریکا و رژیم کودک کش صهیونیستی در کشورهای غرب آسیا هستند.

مدیر تبلیغات اسلامی شاهین شهر و میمه خاطرنشان کرد: همان گونه که حضرت سیدالشهدا(ع) حکومت اموی را در سال 50 هجری در نزد مسلمانان رسوا کرد و یا شهادت شهیدان بهشتی و صیاد شیرازی در دهه های شصت و هفتاد، لیبرال ها و منافقین کوردل را در نزد ملت ایران رسوا کرد، خون مطهر سردار سلیمانی نیز نیروهای آمریکایی تروریست و اشغال گر را در کشورهای غرب آسیا رسوا و اخراج خواهد کرد.

وی وعده پرورگار متعال را یادآوری کرد که خداوند با نثار خون های پاک رزمندگان، سرداران و مراجع تقلید شهید، حکومت جهانی اسلام را به جای حکومت های ظالم جایگزین و مستحکم خواهد  کرد.

به گزارش شاهین پرس، عزاداران شاهین شهری در پایان مراسم با مدیحه سرایی، سینه زنی و نواختن سنج و دمام یاد سردار بزرگ اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشتند.

انتهای پیام/