۱۰:۱۰ - یکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸

مدیر تبلیغات اسلامی شاهین شهر:

هسته‌های مقاومت، آمریکا را به زودی از غرب آسیا اخراج می کنند

مدیرتبلیغات اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: به لطف الهی و به برکت خون سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، هسته های مقاومت آمریکا را به زودی از غرب آسیا اخراج می کنند.

به گزارش شاهین پرس؛ حجت‌الاسلام حسن بابایی در مراسم گرامیداشت شهادت سردار جبهه مقاومت حاج قاسم سلیمانی در مسجد المهدی(عج) شاهین شهر اظهار کرد: به لطف الهی و به برکت خون سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، هسته های مقاومت، آمریکا را به زودی از غرب آسیا اخراج می کنند.

مدیرتبلیغات اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه افزود: اتحاد گروه های مقاومت در عراق به برکت شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی مهندس، قوی تر شده و جبهه واحدی در برابر آمریکا تشکیل داده اند، این گروه ها متفق القول خواهان اخراج نیروهای آمریکایی از کشورشان هستند.

وی ادامه داد: این سردار سرافراز ارتش اسلام در حالی به شهادت رسید، که مهمان دولت و مجلس عراق بود و نیروهای آمریکایی مزورانه با شلیک موشک او را به شهادت رساندند.

حجت‌الاسلام بابایی اظهار کرد که سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فتنه آمریکایی داعش را از مرزهای کشور و کشورهای عراق، سوریه و لبنان دور کرد و نیروهای مردمی جبهه مقاومت را در این کشورها تشکیل داد.

وی اضافه کرد: نیروهای بسیج مردمی خواهان گسترش اسلام ناب در کشورهای خود و مخالف اشغال گری آمریکا و رژیم کودک کش صهیونیستی در کشورهای غرب آسیا هستند.

مدیر تبلیغات اسلامی شاهین شهر و میمه خاطرنشان کرد: همان گونه که حضرت سیدالشهدا(ع) حکومت اموی را در سال 50 هجری در نزد مسلمانان رسوا کرد و یا شهادت شهیدان بهشتی و صیاد شیرازی در دهه های شصت و هفتاد، لیبرال ها و منافقین کوردل را در نزد ملت ایران رسوا کرد، خون مطهر سردار سلیمانی نیز نیروهای آمریکایی تروریست و اشغال گر را در کشورهای غرب آسیا رسوا و اخراج خواهد کرد.

وی وعده پرورگار متعال را یادآوری کرد که خداوند با نثار خون های پاک رزمندگان، سرداران و مراجع تقلید شهید، حکومت جهانی اسلام را به جای حکومت های ظالم جایگزین و مستحکم خواهد  کرد.

به گزارش شاهین پرس، عزاداران شاهین شهری در پایان مراسم با مدیحه سرایی، سینه زنی و نواختن سنج و دمام یاد سردار بزرگ اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشتند.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.