شاهین پرس

شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، آمریکای جنایتکار را از غرب آسیا فراری خواهد داد

کدخبر: 84800
۱۴ دی ۱۳۹۸ در ساعت ۹:۱۰ قبل از ظهر

حجت الاسلام قاسم هاشمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری شاهین پرس؛ ضمن تبریک و تسلیت ضایعه تاسف بار شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی به محضر رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران، اظهار کرد: شهادت سردار شهید اسلام، سپهبد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی، آمریکای جنایتکار و تروریست ارتش آمریکا را از غرب آسیا فراری خواهد داد.

امام جمعه شاهین شهر افزود: زندگی این شهید والامقام پر و مملو از خیر و برکت برای کشور و جبهه مقاومت بود و شهادتش نیز به لطف الهی به نفع جامعه، دین اسلام، جبهه مقاومت و شکست سریع آمریکا و اذنابش در منطقه غرب آسیا خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: سپهبد شهید قاسم سلیمانی هم یک نظامی برجسته بود و هم منطقه غرب آسیا را با فرمایشات مقام معظم رهبری علیه توطئه های جبهه استکبار به خوبی هدایت می کرد.

امام جمعه شاهین شهر اظهار کرد: این سردار شهید، شیعه و سنی را علیه دشمنان اسلام متحد کرد و لشگری از فاطمیون، حیدریون و زینبیون از رزمندگان افغانستان، پاکستان، عراق، سوریه و لبنان سازماندهی کرد.

حجت‌الاسلام هاشمی با تبریک و تسلیت شهادت جانشین حشدالشعبی به همراه سردار شهید سلیمانی در جنایت تروریستی آمریکا در بغداد ادامه داد: این حرکت وقیحانه و تروریستی، سرعت فرار و شکست آمریکا را از عراق و سوریه به لطف الهی سریع تر خواهد کرد.

انتهای پیام/