شاهین پرس

آمریکا در انتظار سیلی سختی از جبهه مقاومت باشد/ شهادت، سردار سلیمانی آغاز جدیدی برای جبهه مقاومت در غرب آسیا است

کدخبر: 84794
۱۴ دی ۱۳۹۸ در ساعت ۸:۱۰ قبل از ظهر

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری شاهین پرس؛ ضمن تبریک و تسلیت ضایعه تاسف بار شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی به محضر ملت ایران اظهار کرد: جبهه مقاومت در پی جنایت تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و جانشین الحشدشعبی عراق سیلی سختی به متجاوزان تروریست آمریکا در عراق خواهد زد.

نماینده مردم شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی افزود: این شهادت، قطعا یک انقلاب چهارم و آغاز جدیدی برای جبهه مقاومت در غرب آسیا رقم خواهد زد.

وی ادامه داد: این شهادت همچنین، علاوه بر تقویت روحیه جبهه مقاومت غرور جوامع اسلامی و عزم رزمندگان جبهه مقاومت را در انتقام گرفتن از تروریست های آمریکایی در عراق و سوریه مصمم خواهد کرد.

عضو فراکسیون ولایی مجلس دهم اضافه کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده شجاع، بی ادعا، خادم ملت و در راه حفظ امنیت کشور مصرانه تلاش کرد تا سرانجام در این مسیر مبارک به آرزویش که شهادت در راه خدا و پیوستن به همرزمانش بود پیوست.

وی تاکید کرد خون های مطهر شهیدان سلیمانی و ابومهدی مهندس، آمریکایی های تروریست را مفتضحانه از عراق و سوریه اخراج خواهد کرد و شکست دیگری برای ترامپ رقم خواهد زد.

انتهای پیام/