۱۷:۲۳ - جمعه ۱۵ آذر ۱۳۹۸

به مناسبت روز داوطلب؛

خدمات رسانی رایگان کاروان سلامت جمعیت هلال احمر شاهین شهر به اهالی روستای جهادآباد/ تصاویر

جمعیت هلال احمر شاهین شهر به مناسبت روز داوطلب به روستای جهادآباد کاروان سلامت و نیکوکاری اعزام و خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به اهالی روستا ارائه داد.

به گزارش شاهین پرس؛ کاروان سلامت جمعیت هلال احمر شاهین شهر با هدف خدمت رسانی به محرومین و نیازمندان با مشارکت جمعی از پزشکان، پرستاران و کارشناسان دینی و کسب و کار و همکاری امام جماعت، دهیاری و اعضای شورای روستای جهادآباد، خدمات رایگان به اهالی روستا ارائه دادند.

محسن امینی هرندی در گفتگو با خبرنگار شاهین پرس؛ اظهار کرد: کاروان سلامت و نیکوکاری جمعیت هلال احمر شاهین شهر شامل سه پزشک دندانپزشک، سه پزشک عمومی، کارشناس زنان و مامایی، روانشناس و مشاور خانواده، تزریقات و پانسمان، تکنسین داروخانه، دامپزشک، مشاوره کسب و کار، مشاور دینی، همراه با اجرای جذاب و ایجاد فضایی دوستدار کودکان، به مناسبت روز داوطلب در روستای جهاد آباد مستقر شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر شاهین شهر با بیان اینکه حدود 250 نفر از اهالی این روستا از این کاروان سلامت، خدمات درمانی و مشاوره رایگان دریافت کردند، خاطرنشان کرد: کلیه هزینه های این کاروان اعم از تجهیزات و درمان دندانپزشکی، دارو، سبدهای کالای نیازمندان به ارزش تقریبی حدود 25 میلیون ریال توسط خیران و نیکوکاران تامین شده است.

شهناز باقریان بخشدار مرکزی شهرستان در حاشیه بازدید از خدمات رسانی کاروان سلامت، با اشاره به اهمیت فعالیت گروه های داوطلب سازمان های مردم نهاد، رسیدگی به مشکلات محرومین جامعه را از نقاط قوت چنین کاروان هایی دانست و اظهار کرد: شرایط دشوار امروز کشور ناشی از جنگ اقتصادی دشمنان است که نقش سازمان های مردم نهاد و گروه های داوطلب، برای کاهش فشار معیشتی مردم و ایجاد روحیه نشاط در جوامع شهری و روستایی بسیار با اهمیت است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.