۱۵:۴۱ - چهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۸

امام جمعه شاهین شهر:

موضع رهبر معظم انقلاب حکیمانه و به مصلحت مردم بود

امام جمعه شاهین شهر با تاکید بر اینکه دولتمردان باید با شفافیت پاسخگوی مشکلات مردم باشند گفت: رهبر معظم انقلاب در برابر مصوبه افزایش قیمت بنزین بهترین موضع حکیمانه و به مصلحت مردم را اتخاذ کردند.

به گزارش شاهین پرس؛ حجت الاسلام قاسم هاشمی در تجمع و راهپیمایی مردم شاهین شهر در حمایت از حریم ولایت و امنیت کشور، با انتقاد از عملکرد دولت در شیوه اجرای افزایش قیمت بنزین، اظهار کرد: به هیچ وجه نمی توان بی‌تدبیری دولت تدبیر و امید را نادیده گرفت، چرا که دولت می‌توانست با توجه به اختیاراتی که دارد این کار را به روش صحیح تری انجام دهد و با شیبی ملایم و بدون مشکل همراه با اطلاع رسانی صحیح و دقیق هر سال حدود 10 الی 15 درصد قیمت بنزین را افزایش دهد.

امام جمعه شاهین شهر با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در مقابل اعلام ناگهانی سهمیه بندی و افزایش قیمت بنزین سه موضع می توانست اتخاذ نماید، خاطرنشان کرد: طبیعی است که رهبر معظم انقلاب از تصمیمات سران سه قوه حمایت کنند زیرا مخالفت رهبر انقلاب با مصوبه سران قوا به معنای مخالفت با قانون اساسی محسوب می شد و سکوت ایشان در برابر این مصوبه شکاف و اختلاف بین مسئولان کشور که همان آرزوی دیرینه صهیونیسم بین الملل است را به دنبال داشت بنابراین سومین و بهترین موضع یعنی حمایت از تصمیم سران قوا و ایجاد وحدت را اتخاذ کردند.

وی خط امام را استقلال، عدالت و رسیدگی به محرومان و کوخ نشینان و ولی نعمتان انقلاب اسلامی دانست و افزود: راهپیمایی ملت ایران در شهرهای مخالف کشور به معنای عدم پاسخگویی دولتمردان بابت مشکلات پیش آمده ناشی از صداقت نداشتن در بیان وعده افزایش قیمت حامل های انرژی نیست.

حجت الاسلام هاشمی، خطاب به پاستور نشینان حال و آینده گفت: اعتماد مردم به حاکمیت اصلی ترین سرمایه جمهوری اسلامی است که باید به درستی امانت داری شود.

وی افزود: اف بر پیمانکاران مزدور بی مزد و مواجب و آموزش دیده استکبار جهانی که در برخی از شهرهای کشور در حرکت داعش گونه به مساجد و مقدسات، اموال عمومی و زیرساخت‌های شهری و نیروهای امنیتی و انتظامی تعرض کردند و با بی بصیرتی وهابیان شکم باره و دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی را خوشحال و در اوج تحریم های ناجوانمردانه با آنها همراهی کردند، بسیاری از آنها مفسد فی الارض و محارب هستند که از دستگاه قضایی درخواست می شود برخورد انقلابی کرده و آنها را به اشد مجازات برسانند.

امام جمعه شاهین شهر افزود: مدعیان دروغین دمکراسی، استقلال طلبی و آزادی حقوق بشر که کارنامه ای مملو از ظلم و ستم دارند و حضور چکمه های وحشیانه آنها در کشورهای منطقه خاورمیانه جز ویرانی نداشته با بی شرمی از حرکت عده ای داعش مسلک حمایت های سیاسی، مالی و رسانه ای کردند در حالی که بیش از پنج سال است که جدیدترین سلاح ها و بمب هایشان به طرز وحشیانه بر سر مردم مظلوم یمن تست می شود.

وی با بیان اینکه افزایش یکباره قیمت بنزین شوکی بر اقتصاد خانوارها وارد کرده افزود: دولت باید پاسخگو باشد که چرا در ابتدا بنزین دونرخی را عامل بروز فساد اقتصادی می دانست و کارت‌های سوخت را از دور اقتصادی خارج کرد اما اکنون با اجبار برای دریافت کارت سوخت و بازگشت به گذشته مجددا هزینه‌های اضافی را بر دوش ملت ایران تحمیل کرده است.

حجت الاسلام هاشمی ضمن قدردانی از حضور آحاد مردم و مسئولان شهرستان شاهین شهر و میمه در راهپیمایی “حفظ امنیت و اقتدار”ابراز کرد: به شهروندان و مردم ایثارگر شاهین شهر اطمینان می دهم که تریبون نماز جمعه، تریبون بیان مشکلات و مطالبات بر حق مردم باشد و از مسئولان دولتی انتظار داریم که صادقانه سیاست ها و وعده هایی که برای کنترل قیمت بازار به رهبر انقلاب دادند را پیگیری کنند و اجازه ندهند عده ای داعش صفت شهر را به آشوب بکشند.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.