۱۴:۵۰ - جمعه ۱۷ آبان ۱۳۹۸

امام‌جمعه شاهین‌شهر:

کینه و دشمنی آمریکا با ملت ایران پایانی ندارد/ مدیریت انقلابی و جهادی درخواست مردم از مسئولان است

امام جمعه شاهین شهر با بیان اینکه کینه و دشمنی آمریکا با ملت ایران پایانی ندارد گفت: مردم ایران از مسئولان انتظار دارند با مقاومت عقلانی مدیریت انقلابی و جهادی داشته باشند.

به گزارش شاهین پرس؛ حجت الاسلام قاسم هاشمی در خطبه های نماز جمعه این هفته شاهین شهر، با تبریک ولادت حضرت رسول اکرم(ص) و آغاز هفته وحدت اظهار کرد: نامگذاری هفته وحدت از تدابیر حکمیانه حضرت امام خمینی(ره) برای ایجاد وحدت بین همه مسلمان بود اما شیعه انگلیسی با هدف ایجاد تفرفه افکنی بین مسلمانان هفته برائت را در برابر هفته وحدت قرار داده است.

امام جمعه شاهین شهر وحدت را یک موضوع استراتژیک و مهم دانست و خاطرنشان کرد: کسانی که از قلم و زبانشان تفرقه افکنی بین مسلمانان جاری می شود در خدمت استکبار جهانی و شریک در قتل شیعیان در نقاط مختلف جهان هستند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حسن تهرانی مقدم پدر موشکی ایران ابراز کرد: اقتدار جمهوری اسلامی ایران در ساقط کردن بزرگترین پهپاد آمریکایی حاصل تلاش شهید تهرانی مقدم است و گرچه آیه واعدولهم مستطعتم من قوه با تلاش امثال شهید تهرانی مقدم در حوزه دفاعی و نظامی تحقق پیدا کرده اما در حوزه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی محقق نشده و به حرکت جهادی مدیران نیاز داریم.

تریبون نماز جمعه محل مطالبه گری و امام جمعه مدعی است

حجت الاسلام هاشمی به سالروز اقامه اولین نماز جمعه به امامت پیامبر اکرم(ص) اشاره کرد و با بیان اینکه نماز جمعه مورد تاکید خداوند متعال است افزود: تریبون نماز جمعه محل مطالبه گری و امام جمعه هم مدعی است و اگر جایگاه نماز جمعه قوی باشد به بیان منویات، مطالبات و نقدهای منصفانه نیز کمک خواهد شد.

وی در بیان اهمیت شرکت در فریضه نماز جمعه گفت: بر اساس روایات این چهار گروه از افراد همانند نوزاد تازه متولد شده از گناهان پاک می شوند شامل فردی که بیماری اش بهبود یافته، فردی که اسلام آورده، فردی که مناسک حج را به جا آورده و فردی که نماز جمعه را اقامه کرده و در حال بازگشت به منزل است.

خطیب نماز جمعه شاهین شهر در تبیین علت مخالفت مذاکره با آمریکا ابراز کرد: کینه و دشمنی دیرینه آمریکا با اصل موجودیت جمهوری اسلامی، دیکتاتوری آمریکا در روابط با سایر کشورها، سلطه طلبی بی حد و مرز و وحشی گریهای آمریکا و فروریختن ابهت پوشالی آمریکا برخی از دلایل عقلی مخالفت با مذاکره با آمریکا است.

وی با تاکید بر اینکه مذاکره با آمریکا ممنوع است چون راه نفوذ آمریکا را باز می کند خاطرنشان کرد: هدف جمهوری اسلامی ایران از مذاکره رفع یکجای همه تحریم ها بود که پس از 10 سال مذاکره هیچ کدام از تحریم ها رفع نشد بلکه با افزایش تحریم ها فشار حداکثری را بر ملت ایران وارد کردند و این دشمنی ها و تحریم ها هرگز پایانی نخواهد داشت و امروز کدخداپرستان باید به مردم پاسخ دهند که حد یقف دشمنی های استکبار تا کجا است؟

حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه در چالش چهل ساله استکبار جهانی و جمهوری اسلامی همواره آمریکا مغلوب بوده، تصریح کرد: تنها کشوری که آمریکا در سرنوشت آن هیچ نقش ندارد جمهوری اسلامی ایران است که آن ابهت پوشالی آمریکا نیز امروز در دنیا فرو ریخته و در بین ملتهای دنیا دیگر اعتباری ندارد.

وی آیات قرآن، تجربه و عقل را سه پشتوانه سازش و مقاومت دانست و افزود: ملت ایران مقاوم هستند و سختی های فراوانی را پشت سر گذاشته اند و امروز درخواستشان از مسئولان کشور مدیریت انقلابی و جهادی با مقاومت عقلانی است.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.