۱۵:۰۴ - جمعه ۱۰ آبان ۱۳۹۸

امام‌جمعه شاهین‌شهر:

آمریکا با خبر هلاکت ابوبکرالبغدادی افکار دنیا را از واقعیت یمن منحرف می کند

امام جمعه شاهین شهر با بیان اینکه هلاکت ابوبکر البغدادی عبرتی برای دلبستگان به آمریکا باشد گفت: آمریکا خود به وجود آورنده داعش است با خبر هلاکت ابوبکرالبغدادی افکار دنیا را از واقعیت یمن منحرف می کند.

به گزارش شاهین پرس؛ حجت الاسلام قاسم هاشمی در خطبه های نماز جمعه این هفته شاهین شهر، با تاکید بر اینکه در شرایط نامساعد وضعیت معیشت مردم مسئولان باید از هدر رفت منابع جلوگیری کنند، اظهار کرد: بودجه دولتی محدود است و برای حمایت اقشار آسیب پذیر و صنعت و اشتغال کفایت نمی کند بنابراین هم مردم باید از اسراف خودداری کنند و هم مسئولان باید از هدر رفت منابع جلوگیری کنند.

امام جمعه شاهین شهر با انتقاد از توزیع ناعادلانه یارانه ها و با بیان اینکه یارانه های پیدا و پنهان دولت تنها در جیب ثروتمندان واریز می شود خاطرنشان کرد:  بر اساس آمار ثروتمندان 23 درصد بیش ار از فقرا از یارانه بنزین و 20 برابر بیشتر از یارانه دارو استفاده می کنند، دلارهای 4200 تومانی بسیاری از افرادی را فربه و چاق کرد که امروز در مقابل نظام می ایستند.

وی توزیع یارانه ها را نیازمند اصلاح دانست و افزود: از دولتمردان می خواهیم که یارانه ها را به سمت فقرا و رونق تولید هدایت کنند تا هم موجب تقویت اسلام و انقلاب شود و هم امید مردم به نظام افزایش پیدا کند.

حجت الاسلام هاشمی به هلاکت ابوبکر البغدادی اشاره کرد و افزود: خبر هلاکت ابوبکر البغدادی اگر صحیح باشد باید برای دلبستگان آمریکا عبرت باشد ابوبکر البغدادی نیز همانند حسنی مبارک و صدام که تحت حمایت های آمریکا بود با اتمام تاریخ مصرفش به سرنوشت امثال سرهنگ قذافی مبتلا و به زباله دان انداخته شد.

خطیب نماز جمعه شاهین شهر خاطرنشان کرد: مهمتر از هلاکت ابوبکر البغدادی بقای تفکر تکفیری و تروریست دولتی است که تولید و صادر کننده این تفکر وهابیت است و آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان داعش را تقویت می کرد.

وی به خاک و خون کشیده شدن تعداد زیادی از مردم مظلوم یمن زیر بمب های عربستان و آمریکا اشاره کرد و افزود: آمریکا که خود به وجود آورنده داعش است با خبر هلاکت ابوبکر البغدادی افکار دنیا را از کشتار بی رحمانه مردم یمن منحرف می کند و در فضای مجازی شانتاژ رسانه ای رقم می زند در مقابل تنها تمدن اسلامی است که خواب راحت را از چشمان استکبار جهانی ربوده است.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.