۱۶:۳۷ - دوشنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۸

همزمان با سراسر کشور؛

زنگ مهر، ایثار و مقاومت در شاهین شهر نواخته شد/ تصاویر

همزمان با سراسر کشور در نخستین روز سال تحصیلی جدید با حضور مسئولان شهرستان زنگ مهر، ایثار و مقاومت توسط فرزند شهید مدافع امنیت در هنرستان آل یاسین شاهین شهر نواخته شد.

به گزارش شاهین پرس؛ همزمان با سراسر کشور در نخستین روز سال تحصیلی جدید با حضور مسئولان شهرستان زنگ مهر، ایثار و مقاومت توسط فرزند شهید مدافع امنیت در هنرستان دخترانه آل یاسین شاهین شهر نواخته شد.

محمد اسماعیل زاده در ابتدای این مراسم با تبریک فرا رسیدن بهار تعلیم و تربیت، از برگزاری جشن شکوفه ها با حضور سه هزار و ۶۷۰ دانش آموز کلاس اولی در مدارس ابتدایی شاهین شهر خبر داد و اظهار کرد: بیش از ۳۸ هزار و ۵۰۰ دانش آموز در ۱۲۴ آموزشگاه دولتی و ۷۳ آموزشگاه غیر دولتی در منطقه شاهین شهر سال تحصیلی 99-98 را آغاز می کنند.

مدیر آموزش و پرورش شاهین شهر با اشاره به کمبود فضاهای آموزشی مدارس شاهین شهر ابراز کرد: در سال جاری با همکاری خیران بیش از یک هزار و ۵۰۰ کلاس درس در طرح توسعه به فضاهای آموزشی شاهین شهر افزوده شده است و بیش از دو هزار نفر فرهنگی در قالب دبیر و معلم، مدیر و همکار اداری در مدارس دولتی و بیش از یک هزار فرهنگی در مدارس غیر دولتی به دانش آموزان شهرستان علم آموزی و خدمت رسانی می کنند.

رونمایی از برنامه های مبتنی بر سند تحول بنیادین سال تحصیلی ۹۹-۹۸ (مجموعه انتظارات از مدارس)، قرائت پیام مدیر کل آموزش و پرورش استان به مناسبت شروع سال تحصیلی، اجرای سرود، همراه با سخنرانی حجت الاسلام ملکیان امام جمعه شاهین شهر و اسماعیل زاده مدیر آموزش و پرورش منطقه شاهین شهر از جمله بخش های مختلف این مراسم بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.