۱۵:۲۵ - سه شنبه ۰۲ مهر ۱۳۹۸

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان:

توطئه آفرینی های دشمن، تلاش برای مذاکره با جمهوری اسلامی ایران است

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: دشمن با فشار حداکثری به ملت ایران، ایجاد ناامنی داخلی و تلاش برای کاهش مقاومت و ایستادگی مردم، بدنبال مذاکره با جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش شاهین پرس؛ سرتیپ دوم پاسدار مجتبی فدا صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان شاهین شهر و میمه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس، با تشریح ابعاد مختلف حمله ناجوانمردانه ارتش رژیم بعث عراق در 39 سال قبل با همدستی ایادی شرق و غرب به مرزهای جغرافیایی کشورمان، اظهار کرد: دشمن بعثی در حالی که خواب تصرف یک هفته ای ایران را دیده بود اما ارتش تا بن دندان مسلح آن 34 روز پشت دروازه های خرمشهر در مقابل نیروهای مردمی زمین گیر شده بود.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان افزود: گرچه در یک سال نیم اول جمگ تحمیلی بواسطه خیانت های بنی صدر پیشرفت و موفقیتی در جنگ بدست نیاوردیم اما پس از عزل او عملیات های غرور آفرینی در منطقه دارخویین توسط رزمندگان استان اصفهان رقم می خورد و در ادامه با سلسله عملیات های پیروزمندانه معادله جنگ تغییر می کند.

وی خاطرنشان کرد: ارتش رژیم بعث در حالیکه با 175 هزار نیرو نظامی به کشورمان حمله کرد اما با حمایت، پشتیبانی آمریکا و تزریق دلارهای نفتی منطقه در زمان پایان جنگ با سه و نیم برابر افزایش به 750 هزار نفر رسیده بود و چند ماه بعد با یک میلیون و یکصد هزار نفر نیرو به کشور کویت حمله کرد که همه این امکانات و تجهیزات و حمایت های آمریکا و کشورهای غربی برای از بین بردن انقلاب نوپای جمهوری اسلامی ایران در اختیار صدام قرار می دادند، که موفق نشد.

سردار فداء افزود: اگر چه در زمان شروع جنگ کشورمان غافلگیر شد و امکانات چندانی در اختیار نداشت و تا چند سال قبل به صورت اقتضایی کارها پیگیری و انجام می شد اما امروز در شرایطی قرار داریم که می توانیم با عکس العمل سریع ضربت متقابل به دشمن وارد کنیم.

خفت و خواری سرنوشت کسانی است که بر خلاف مسیر انقلاب اسلامی حرکت می کنند

وی افزود: در حالی که مسئولان کشورمان در زمان جنگ علی  رغم دستور صریح امام برای زدن ناو دشمن تعلل و کوتاهی می کردند اما امروز تنها با تمرد دو اخطار گرانبهاترین پهپاد دشمن ساقط و نفتکش غول پیکر انگلیسی با محموله بزرگ نفت خام توسط جوانان این کشور توقیف می شود. این عزت، استقلال، اعتبار، اقتدار و سربلندی برای کشورمان محسوب می شود.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان تاکید کرد: کسانی که در 40 سال گذشته بر خلاف مسیر جمهوری اسلامی به دامان آمریکا پناه بردند، امروز سرنوشتی جز خفت و خواری ندارند و هر روز بیشتر از گذشته در منجلاب وابستگی فرو رفته و مورد تحقیر و طعن و نفرین هم ملت خود و هم دشمنان قرار گرفتند.

وی تصریح کرد: در حالی که روز استکبار بر همه مقدرات کشورمان مسلط بودند امروز همه ملت ایران اعم از نیروهای مسلح تا دستگاه های اطلاعاتی از چنان اقتداری برخوردار هستند که به اذعان دشمن هفت تریلیون دلار در منطقه هزینه کرد تا با انواع مختلف توطئه ها و جنگ افروزی ها، جمهوری اسلامی ایران را از بین ببرد اما موفق نشده است.

حمله پهپادی به بزرگترین پالایشگاه نفت خاورمیانه، دشمنان را در شوک فرو برد

سردار فداء با تاکید بر اینکه بواسطه ایستادگی، همبستگی، آمادگی و قدرت بازدارندگی موشکی کشورمان و شکست های سریالی آمریکا در منطقه، دشمن بزودی مجبور به ترک منطقه و خلیج فارس می شود، خاطرنشان کرد: امروز جبهه مقاومت چنان قدرت و قابلیتی پیدا کرده است که بزرگترین پالایشگاه خلیج فارس و منطقه خاورمیانه را با پهپاد مورد هجوم و حمله قرار می دهد و آمریکا و کشورهای غربی و عربستان را در شوک غیر منتظره فرو می برد.

وی با بیان اینکه امروز از ابهت و هیمنه آمریکا چیزی باقی نمانده است، خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها به هیچ عنوان دیگر توان، امکان و ظرفیت جنگ جدیدی در منطقه را ندارند اما در مقابل جبهه مقابله با استکبار و ایادی در دل منطقه شکل گرفته بطوریکه که شرایطی را بوجود آورده که برخلاف خواسته رژیم بعث عراق، موکب داران عراقی به دیدار رهبر معظم انقلاب آمده و ضمن تجدید بیعت با ایشان، برای پذیرایی از زوار ایرانی اربعین حسینی اعلام آمادگی می کنند.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان، با اشاره به تحقق پیش بینی های حضرت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب در خصوص سرنوشت مستکبران جهان و وابستگانگانشان، خاطرنشان کرد:بنا به فرموده رهبر انقلاب که فرمودند اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید و بزودی مسلمانان در بیت المقدس اقامه نماز جماعت خواهند کرد، امروز خاکریز و سنگر اول درگیری ما با دشمن به پشت دریای مدیترانه رسیده است و اسرائیل از حضور و نفوذ ایران در منطقه در وحشت قرار دارد.

توطئه آفرینی های دشمن، تلاش برای مذاکره با ایران است

وی با بیان اینکه دشمن امروز در شرایط فعلی با جنگ روانی گسترده بدنبال ایجاد فشار حداکثری به ملت ایران است که وحدت، همدلی، هماهنگی و انسجام مسئولان کشور با یکدیگر عامل شکست فشار حداکثری دشمن خواهد بود، خاطرنشان کرد: باید مراقب باشیم دشمن بدنبال برهم زدن امنیت پایدار داخلی ما است و سعی می کند با جمع آوری و حمایت همه جانبه گروه های تروریستی مختلف در شمال عراق و تحریک گروه های تجزیه طلب در سیستان و بلوچستان بخشی از امنیت داخلی جمهوری اسلامی را از بین ببرد و در کشور ناامنی ایجاد کند تا بدنبال آن ایستادگی و مقاومت مردم کاهش پیدا کند که تا امروز موفق نشده است.

سردار فداء برخورد دستگاه قضایی با متخلفین و سوداگران اقتصادی را موجب امید آفرینی برای جامعه دانست و تاکید کرد: دشمن با فشار حداکثری، ایجاد ناامنی و کاهش ایستادگی و مقاومت مردم ایران به دنبال مذاکره است که به فرمده رهبر انقلاب نه جنگ خواهد شد و نه مذاکره خواهیم کرد باید قدردان نعمت انقلاب اسلامی باشیم و ظرفیتی ایجاد کنیم تا از پیچ و گردنه مشکلات اقتصادی عبور کنیم.

وی افزود: فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع مقدس و نبرد عاشورایی و علوی امروز سرمشق رزمندگان قرار گرفته و رزمندگان جبهه مقاومت امروز شهدا و رزمندگان ما را الگو و سرمشق خود قرار داده اند.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.