شاهین پرس

راه ملت ایران راه حضرت سیدالشهدا(ع) است

کدخبر: 83590
۱۵ شهریور ۱۳۹۸ در ساعت ۳:۱۵ بعد از ظهر

به گزارش شاهین پرس؛ حجت الاسلام محمدرضا محمدی در خطبه های نماز جمعه این هفته شاهین شهر، با بیان اینکه جبهه امروز نظام جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت با دشمنان همانند جبهه حق و باطل دوران قیام حضرت سیدالشهدا(ع) با لشگر یزید است، اظهارکرد: ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا را مصداق بارز یزید دوران است.

امام‌جمعه موقت شاهین‌شهر با تاکید بر اینکه رئیس جمهور آمریکا برضد جبهه مقاومت دریمن، عراق، سوریه، افغانستان و کشورمان جنایت می‌کند خاطرنشان کرد: لشگر یزیدیان زمان ما به دنبال براندازی نظام هستند، و ما عاشورائیان تکلیف داریم در برابر ظالمان زمان حاضر مقاومت کنیم.

حجت‌الاسلام محمدی اضافه کرد: دشمنان جنگ اقتصادی علیه ملت ایران به راه انداخته‌اند و با جنگ رسانه‌ای به دنبال مرعوب کردن نسل جوان می‌باشند اما باید بدانند در این جنگ ملت مقاوم ایران با ایستادگی و وحدت و رونق تولید داخلی رژیم آمریکا و هم‌پیمانان اروپایی، عربی و عبری‌اش را شکست خواهد داد.

خطیب موقت نماز جمعه شاهین‌شهر تصریح کرد: ملت ایران هیچ‌گاه تن به ذلت نخواهد داد، چون فرهنگ عاشورا را انتخاب کرد و با شعار هیهات من الذله به مقابله‌ به‌ مثل با دشمنان آمده است.

وی هشدار داد: مواظب قلم‌های لرزان و سخنان حاکی از ترس عده‌ای در داخل باشیم و به این عده محدود می‌گوییم راه ملت ایران راه حضرت سیدالشهدا(ع) است.

حجت الاسلام محمدی تاکید کرد: به‌ یقین نتیجه ثبات قدم و مقاومت در برابر دشمنان، عظمت و عزت شیعیان خواهد بود همان‌طور که رژیم کودک کش صهیونیستی در برابر حزب‌الله و حماس خوار و ذلیل‌ شده است.

امام‌جمعه موقت شاهین‌شهر با اشاره به جنایت های آل سعود بر  علیه ملت مظلوم یمن خاطرنشان کرد: آل سعود خائن در یمن به طفل‌های شیرخواره هم رحم نمی‌کند و این جنایتکاران بقایای همان لشگر یزید هستند که هم چنان جنایت می‌کنند.

وی با تسلیت شهادت تعداد زیادی از هم‌وطنان در فاجعه خونین 17 شهریور سال 56 گفت: حضرت امام خمینی(ره) دراین‌باره فرمود ای‌کاش خمینی در کنار شما بود، شهدای 17 شهریور تکرار شهدای کربلا و جنایت‌کاران این فاجعه تکرار جبهه یزید بودند.

خطیب موقت نمازجمعه شاهین شهر ثبات قدم در راه دین را از نشانه‌های اهل تقوا بیان کرد و افزود: ملت ایران در این راه توانست در دوران دفاع مقدس به پیروزی برسد و در جنگ‌های اقتصادی، فرهنگی و رسانه‌ای دشمنان هم مردانه ایستادگی کند.

حجت‌الاسلام محمدی اضافه کرد: از نشانه‌های دیگر اهل تقوا ایمان به‌روز قیامت است که اهل تقوا با مقاومت، صبر و مرگ باعزت، بهترین سرنوشت را در محضر پروردگار متعال برای خود رقم می‌زنند.

انتهای پیام/