شاهین پرس

موافقت وزیر بهداشت با احداث بخش درمان کودکان سرطانی در اصفهان با مشارکت خیران

کدخبر: 83495
۱۲ شهریور ۱۳۹۸ در ساعت ۵:۳۷ بعد از ظهر

حسینعلی حاجی دلیگانی، در گفتگو با خبرنگار  شاهین پرس؛ از موافقت وزیر بهداشت و درمان با احداث بخش درمان کودکان سرطانی در کنار بیمارستان تخصصی کودکان امام حسین(ع) در خیابان امام(ره) اصفهان با مشارکت خیران خبر داد و اظهار کرد: وزیر بهداشت در جلسه حامیان کودکان سرطانی اصفهان که در تهران برگزار شده بود به چهار نفر از متخصصان خون و اورولوژی دستور داد ظرف مدت یک هفته نیازهای دارویی کودکان سرطانی در بیمارستان حضرت سید الشهدا(ع) (امید) را بررسی و به وی اعلام کنند.

نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی افزود: وزیر بهداشت همچنین با تاکید بر تامین فوری داروهای مورد نیاز این بیماران، اعلام کرد داروهای مورد نیاز کودکان سرطانی هر چقدر هم گران باشد از خارج تأمین خواهد شد.

حاجی دلیگانی، تأمین دستگاه سی‌تی‌اسکن برای بیمارستان حضرت سیدالشهدا(ع) (امید) را درخواست دیگر خیران و خانواده‌های بیماران سرطانی بیان کرد که سعید نمکی به معاون درمان وزارت بهداشت دستور داد این دستگاه ضروری را برای این بیمارستان تأمین کنند.

نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: روسای دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان و بیمارستان حضرت سیدالشهدا(ع) امید، مسئولان انجمن‌های خیریه کسا و محک و جمعی از خانواده‌های کودکان سرطانی اصفهان در جلسه با وزیر بهداشت و درمان در تهران حضور داشتند.

انتهای پیام/