۰۹:۱۰ - یکشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۸

دادستان عمومی و انقلاب شاهین‌شهر و میمه:

تفاوت قیمت اقلام در بازار شاهین شهر ناشی از کمبود نیرو نظارتی است/ عملکرد ضعیف مدیریت شهری موجب رونق بازارهای روز و شب شاهین شهر شده است

دادستان عمومی و انقلاب شاهین شهر و میمه تفاوت قیمت اقلام در بازار شاهین شهر را ناشی از کمبود نیرو نظارتی دانست و گفت: عملکرد ضعیف مدیریت شهری موجب رونق بازارهای روز و شب شاهین شهر شده است.

به گزارش شاهین پرس؛ محسن بوسعیدی در هفتمین نشست از سلسله جلسات دیدار مردمی در مسجد المهدی(عج) شاهین شهر، داشتن روحیه انقلابیگری را از مهمترین ویژگی های یک قاضی دانست و اظهار کرد: به فرموده رهبر انقلاب قوه قضائیه باید صد درصد انقلابی باشد و انقلابی عمل کند بر همین اساس همه مدیران قضایی و قضات باید چنین روحیه ای دارا باشند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شاهین شهر و میمه، پاسخگویی به مشکلات و سئوالات نمازگزاران و شهروندان را یکی از دغدغه های اصلی خود در مدت برگزاری سلسه نشستها بیان کرد و گزارشی از پیگیری ها و اقدامات در خصوص سوالات مطرح شده شهروندان در جلسه قبل ارائه کرد.

اعضای شورای شهر و شهردار با حضور در مساجد پاسخگوی عملکرد خود و مطالبات مردم باشند

وی گلایه و نارضایتی شهروندان از معضل سد معبر، فعالیت غیر بهداشتی و خارج از نظارت برخی دست فروشان مواد غذایی(فلافل فروشی ها)، گرانی و تفاوت قیمت اجناس در فروشگاه های شاهین شهر، ترافیک خیابان فردوسی، ایجاد مزاحمت برای نوامیس، هنجارشکنی با سگ گردانی و پوشش نامناسب برخی افراد را از جمله مطالبات مطرح شده در این جلسات نام برد.

بوسعیدی، با بیان اینکه بسیاری از مسائل مطرح شده را از جایگاه مدعی العموم پیگیری انجام شده است، سد معبر را یکی از بزرگ ترین معضلات شاهین شهر یاد کرد و افزود: مسئول رسیدگی به این موضوع بطور مستقیم با شهرداری است که در جلسات مختلف مطالبه شده اما به دلیل تغییرات پی در پی در دو سال اخیر مجموعه مدیریت شهری دچار بی نظمی شده و این مشکل همچنان باقی مانده است و مردم باید از شورای شهر بخواهند با حضور در مساجد سطح شهر پاسخ گوی عملکرد خود در خصوص مبارزه با سد معبر و فعالیت غیربهداشتی دست فروشان مواد غذایی باشند.

عملکرد ضعیف مدیریت شهری موجب رونق بازارهای روز و شب شاهین شهر شده است

وی اضافه کرد: شهرداری در سال های اخیر از برخی افرادی که همواره چاقو و زنجیر با خود حمل می کنند و برخورد آنها مورد انتقاد عموم مردم بود برای رفع سد معبر استفاده می کردند که مورد تایید بنده نبود و اجازه استفاده از افراد از جنس اراذل برای رفع سد معبر را ندادم.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شاهین شهر و میمه علت افزایش تعداد دست فروشان را فرار برخی کسبه از موازین نظارتی، بهداشتی و مالیاتی بیان کرد و افزود: قانون گذار برای افرادی که به دنبال ایجاد کسب و کار هستند قوانینی را مصوب کرده که ملزم به رعایت ان هستند اما متاسفانه با سوء مدیریت در سال های اخیر جای اصل و فرع تغییر کرده و کسبه مغازه های خود را اجاره داده و در بازارهای شب و روز به داد و ستد مشغول شدند.

وی تاکید کرد: این زیبنده شهری با عنوان شهر با فرهنگ و دانش و خلاقیت نیست که عمده درآمد آن از بازارهای شب و روز باشد و عمده افرادی که نیازمند نیستند بدون نظارت های لازم و پاسخگویی به دستگاه های مربوطه(ادارات بهداشت و درمان، صنعت معدن و تجارت و اتاق اصناف) در این بازارها مشغول فعالیت باشند.

تفاوت قیمت اقلام در بازار شاهین شهر ناشی از کمبود نیرو نظارتی است

بوسعیدی، با بیان اینکه برخی از مشکلات مطرح شده نیازمند زمان است خاطرنشان کرد: مشکلات ترافیکی خیابان فردوسی بویژه فرعی دو شرقی این خیابان بدلیل اهمیت آن و رفاه شهروندان در جلسه شورای ترافیک شهرستان مطرح و با پیگیری های لازم مصوباتی صادر شد که در روزهای آینده شهروندان شاهد اجرای آن خواهند بود.

وی موضوع تفاوت قیمت اقلام در بازار و فروشگاه های شاهین شهر را مرتبط با اداره صنعت معدن تجارت عنوان کرد و افزود: بررسی های انجام شده حاکی از کمبود نیروی نظارتی این اداره است که با اعلام آمادگی همکاری افتخاری تعدادی از نمازگزاران، نظارت ها تداوم و تقویت شود و شاهد کاهش و یکسان سازی قیمتها باشیم.

تفکر توحیدی عامل پیشرفت و شکست توطئه های دشمنان است

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شاهین شهر و میمه، با اشاره به تفاوت دو دیدگاه توحیدی و لیبرالی در اداره کشور، خاطرنشان کرد: در چهل سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی هربخشی از کشور که به تفکر توحیدی عمل کرد دچار پیشرفت شده است و در مقابل آن بخش هایی از کشور که به دنبال سرمایه اندوزی و اجرای تفکرات سرمایه داری بودند، موجب عقب ماندگی و نارضایتی مردم شده است.

وی اضافه کرد: جوانان انقلابی کشور در بخش دفاعی کشور براساس تفکر توحیدی به بیگانگان تکیه نکردند و با تلاش و نوآوری خود به پیشرفت های قابل توجهی از جمله توسعه توان صنعت موشکی و ضد هوایی کشور دست یافتند؛ این جوانان در یکی از آخرین موفقیت های خود موفق شدند پهپاد رادارگریز و پیشرفته آمریکایی را درخلیج فارس سرنگون کردند.

بوسعیدی، با یادآوری بیان گهربار حضرت امام خمینی(ره) که فرمودند تازنده هستم اجازه نخواهم داد لیبرال ها برسرنوشت کشور مسلط شوند، تصریح کرد: صنعت خودروسازی کشور با مدیریت متکی بر تفکرات سرمایه داری، در چهل سال گذشته پیشرفت قابل دفاعی در تولید خودروهای پیش رفته و باکیفیت نداشته و این صنعت با وابستگی به قطعات خارجی موجب عقب ماندگی و نارضایتی مردم از برخی از تولیدات داخلی خودرو شده اند.

فراگیر شدن فریضه امر به معروف و نهی از منکر گام مثبت در تحقق عدالت اجتماعی است

وی تاکید کرد: عملکرد ضعیف برخی از مسئولان کشور نتیجه بی توجهی مردم در انتخاب صحیح در انتخابات دوره های گذشته است که باید مردم با آگاهی و بصیرت لازم افرادی را انتخاب کنند که به تفکرات امام راحل(ره) پایبند، خدمت گذار و عاشق مردم باشند و انقلابی عمل کنند و نگذارند افراد معتقد به تفکرات سرمایه داری غرب در کشور مدیریت کنند.

بوسعیدی ضمن تاکید بر اینکه نباید نسبت به پیرامون خود بی تفاوت باشیم از مردم خواست از طریق سامانه پیامکی 10003145222038 نظرات خود در مسائل مختلف را بدون واسطه با دادستان شهرستان شاهین شهر و میمه درمیان بگذارند و مطمئن باشند که با رعایت اصل امانت داری و حفظ اسرار مسائل و مشکلات شهروندان پیگیری و رسیدگی می شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شاهین شهر و میمه، با اشاره به فعالیت های گسترده بنیادهای بین المللی ضددینی با تمرکز بر اعتقادات جوانان ایران اسلامی، سگ گردانی، کشف حجاب، ایجاد آلایندگی صوتی و دور دور کردن را چهار عیون خودرویی مشهود بیان کرد و در پاسخ به مطالبه مردم در خصوص هنجار شکنی برخی افراد، گفت: مباحث فرهنگی نیازمند فعالیت های سلبی و ایجابی همزمان است و هیچ کدام به تنهایی کافی نیست.

وی فراگیر شدن فریضه امر به معروف و نهی از منکر را گام مثبت در تحقق عدالت اجتماعی مورد نظر رهبر معظم انقلاب دانست و تاکید کرد: باید در خصوص خروجی دو جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر و شورای فرهنگ عمومی که هر ماه یکبار با اعضای مشخص برگزار می شود مطالبه شود که چه اقداماتی انجام داده اند و میزان مفید بودن و اثر پذیری آن چه مقدار بوده و آیا مصوبات آن کارشناشی و کاربردی بوده است یا خیر؟

گرچه این آخرین جلسه دیدار مردمی بوسعیدی بود و از شهروندان شهرستان شاهین شهر و میمه طلب حلالیت و خداحافظی کرد و از روزهای آینده در مقام یکی از معاونت های دستگاه قضائیه استان اصفهان به فعالیت های خود ادامه خواهد داد اما از هفته آینده این جلسه با حضور دادستان جدید شهرستان برگزار خواهد شد.

در این رابطه بخوانید

*در چهار سال گذشته ۷۰۰ واحد صنفی در شاهین‌شهر تعطیل شده است

*تفاوت قیمت اقلام در بازار شاهین شهر ناشی از کمبود نیرو نظارتی است

*عمل کرد تعزیرات حکومتی در شاهین شهر ناکافی است

*برپایی قسط و عدل در جامعه بر عهده مردم است

*برخی از دستگاه های فرهنگی به وظایف خود کامل عمل نمی کنند

*حکم اعدام سارق مسلح طلافروشی شاهین شهر صادر شد/ سگ گردانی های برخی، عموم شهروندان را آزرده خاطر کرده است

*شیوه غلط معماری شهری پرونده های محاکم قضایی را افزایش داده است

*در یک سال اخیر ۴۸ هزار پرونده قضایی مختومه شده است

*بازدید دادستان شهرستان شاهین شهر و میمه از روستای سیل زده سُه

*ایجاد فروشگاه های بزرگ بدون ضابطه در شاهین شهر، ۷۰۰ واحد صنفی کوچک را به تعطیلی کشانده است

*مسئول تراز انقلاب اسلامی خود را پاسخگوی مطالبات مردم می داند

*حاکمیت تفکر لیبرال بر بخشی از مدیریت اجرایی شهرستان از دهه هفتاد

*لیبرال ها و منافقین دشمنان اصلی شهید بهشتی بودند

*بررسی ۵۰ هزار پرونده قضایی در سال ۹۶

*نقش دوجانبه مردم و مسئولان در ارتقاء امنیت اجتماعی/ لزوم تشکیل هیئت های امر به معروف و نهی از منکر

*امر به معروف و نهی از منکر بهترین حوزه برای اقدام آتش به اختیار است

*دستگاه قضا اشراف اطلاعاتی کامل بر عملکرد نامزدهای انتخاباتی دارد/ با برهم زنندگان قانون برخورد جدی می شود

*فراگیر شدن تذکر لسانی به کاهش آسیب های اجتماعی کمک می کند

*برخورد جدی با پدیده سگ گردانی در شاهین شهر/ بیش از ۲ هزار خودروی متخلف امنیت اخلاقی توقیف شده اند

*هیچ ماموری بدون شاکی خصوصی به منازل ورود نکرده است

*برخورد قاطع با متخلفان سگ گردانی در اماکن عمومی/ تکذیب ورود مامورین به منازل مردم در شاهین شهر

*باید برای آحاد مردم راه امر به معروف و نهی از منکر کردن مسئولان باز باشد

*کمبود قاضی و ازدیاد پرونده روند دادرسی را طولانی می کند

*رئیس جدید دادگستری و دادستان جدید شاهین شهر و میمه معرفی شدند/ تصاویر

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.