۲۳:۰۰ - پنجشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۸

رئیس اورژانس 115 شهرستان شاهین شهر و میمه:

نزاع دسته جمعی و مسلحانه شهر گز به ضرب و شتم تکنسین های اورژانس ختم شد

رئیس اورژانس شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: نزاع دست‌جمعی در گز برخوار، به ضرب و شتم و مصدومیت دو تن از ماموران اورژانس شاهین‌شهر ختم شد.

به گزارش شاهین پرس؛ سعید جعفری، از مصدوم شدن دو تکنسین اورژانس شهرستان شاهین شهر و میمه خبر داد و اظهار کرد: دو تکنسین اورژانس 115 شهرستان بامداد روز پنجشنبه در حال امدادرسانی به مصدومان یک نزاع دست‌جمعی و مسلحانه‌ در شهر گز مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

رئیس اورژانس شهرستان شاهین‌شهر و میمه، با بیان اینکه دسته جمعی و مسلحانه تعدادی از جوانان در یکی از باغ‌های شهر گز، منجر به مصدومیت چهار نفر شد، خاطرنشان کرد: بر اساس زمان ثبت شده، اورژانس 115 شهرستان در مدت بسیار کوتاهی خود را به محل حادثه رسانده و مشغول مداوای مصدومان می شوند.

وی افزود: به دلیل نیاز به مراقبت های بیشتر و تکمیل درمان مصدومان در بیمارستان، ماموران اورژانس از سوی همراهان مصدومان مورد ضرب وشتم و هتاکی قرار گرفتند.

جعفری، با اشاره به بستری شدن این دو تکنسین اورژانس 115 در بیمارستان گلدیس شاهین شهر، افزود: دو نیروی آسیب‌دیده مرکز فوریت‌های پزشکی در این حادثه از نواحی سر، چانه و قفسه‌سینه بوسیله قنداق تفنگ مورد ضرب و شتم و تهدید با چاقو قرار گرفتند که برای درمان در بیمارستان گلدیس بستری شدند.

رئیس اورژانس 115 شهرستان شاهین شهر و میمه با دعوت از مردم به حفظ آرامش در حوادث مختلف، خاطرنشان کرد: این موضوع از سوی دفتر حقوقی دانشگاه پزشکی اصفهان در حال پیگیری مراحل قضایی و قانونی است.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.