۱۹:۱۰ - یکشنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۳

تلاش کمیته امداد شاهین شهربرای ثبت نام همه مددجویان تحت پوشش

کمیته امداد تا پایان مرحله ثبت نام اجرای فاز دوم طرح هدفمندی یارانه‌ها هر روز از ساعت ۷:۳۰تا ۱۹:۳۰ به صورت شیفتی با آمادگی کامل آماده خدمت رسانی و ثبت نام افراد می باشد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نا منصوری رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شاهین شهر در گفتگویی با شاهین نا اظهار داشت: همزمان با اجرای فاز دوم طرح هدفمندی یارانه ها و ثبت نام خانوارها در سامانه رفاهی، به کمیته امداد نیز مجوز داده شد که نسبت به ثبت نام خانوارهای مددجویان تحت پوشش کمیته این نهاد اقدام نماید.بر همین اساس از ساعات ابتدایی روز بیست و یکم فروردین ماه کمیته امداد شاهین شهر نیز فعالیت در این عرصه را شروع کرده که تاکنون در حدود 150 خانوار در این مرکز ثبت نام شده اند.

منصوری افزود: با توجه به اینکه براساس اعلام قبلی ، درمراکز دیگری از قبیل دفاتر پیشخوان دولت، دفاتر پلیس +10، بهزیستی، شرکت پست و پست بانک ها امکان نیز ثبت نام وجود دارد پیش بینی می کردیم که خانوارها جهت ثبت نام به نزدیک ترین مراکز مراجعه کنند و این تعداد کم بیانگر این است که افراد به دیگر مراکز مراجعه کرده اند.

رئیس کمیته امداد شاهین شهر افزود: در روستاهایی که افراد تحت پوشش حمایتی در آن جا ساکن هستند با دهیاری‌های این روستاها هماهنگی های لازم انجام شده و لیست اسامی مددجویان این روستاها به دهیاری ها شده تا حتی یک نفر از مددجویان نیازمند دریافت یارانه از ثبت نام جا نمانند.

وی افزود با بیان اینکه به جز روز اول که سامانه دچار اختلال شده بود، در روزهای بعد بدون مشکل همه مراجعه کنندگان ثبت نام شده اند. افزود: کمیته امداد تا پایان مرحله ثبت نام اجرای فاز دوم طرح هدفمندی یارانه‌ها هر روز از ساعت ۷:۳۰تا ۱۹:۳۰ به صورت شیفتی با آمادگی کامل آماده خدمت رسانی و ثبت نام افراد می باشد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.