۱۴:۵۰ - جمعه ۲۵ مرداد ۱۳۹۸

امام‌جمعه موقت شاهین‌شهر:

آزادی نفت کش ایرانی درتنگه جبل الطارق شکست دیگری برای انگلیس و آمریکا است

امام جمعه موقت شاهین شهر گفت: آزادی نفت‌کش گریس حامل محموله نفت کشورمان در تنگه جبل‌الطارق نشانه شکست تحقیرانه دیگری برای انگلیس و ایالات‌متحده آمریکا است.

به گزارش شاهین پرس؛ حجت‌الاسلام محمدرضا صالحیان، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهین شهر، آزادی نفت‌کش گریس حامل محموله نفت کشورمان در تنگه جبل‌الطارق را شکست تحقیرانه دیگری برای انگلیس و ایالات‌متحده آمریکا دانست و اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی در ادامه راهبرد مقاومت به پیروزی دیگری در برابر زورگویی های آمریکا و هم پیمانان این رژیم به دست آورده است.

امام جمعه موقت نماز جمعه شاهین‌شهر، جنایت‌های رژیم کودک کش صهیونیستی در فلسطین اشغالی را محکوم و از برخورد ظالمانه حکومت نیجریه با شیخ زکزاکی، رهبر شیعیان این کشور و مداوای ناقص این عالم مبارز در کشور هند انتقاد کرد.

وی با تبریک غید ولایت و امامت، خاطرنشان کرد: مسلمانان باید از واقعه غدیر خم الگو بگیرند و نایب برحق ولی امر مسلمین را بشناسند و به مقابله با دشمنی‌های نظام سلطه در کشورهای اسلامی هم چون یمن بپردازند.

خطیب موقت نماز جمعه شاهین‌شهر، با تاکید بر اینکه شکست استکبار جهانی و صهیونیسم در گرو تبعیت از ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله خامنه‌ای است، تصریح کرد: ملت ایران با بصیرتی که دارند دست در دست ولی خود به مقاومت در برابر دسیسه‌ها و دشمنی‌های نظام سلطه برخاسته‌اند و تا نابودی این دشمنان بشریت از پای نخواهند نشست.

وی با اشاره به کودتای ننگین 28 مرداد، تاکید کرد: ملت ایران هرگز جنایات آمریکا و مشارکت مستقیم دولت وقت آمریکا را در کودتا 28مرداد سال 32 فراموش نمی‌کند.

حجت‌الاسلام صالحیان، با قدردانی از عملکرد رئیس قوه قضائیه ابراز امیدواری کرد دولت بعدی دولتی کارآمدی برای حل مشکلات مردم بر سر کار بیاید.

امام‌جمعه موقت شاهین شهر در ادامه خطبه‌های نماز با گرامیداشت و تبریک روز جهانی مسجد به مسلمانان، بیان کرد: رسول اکرم(ص) فرمود مسجد رفتن متناوب اجری همسان با اجر جهاد درراه خدا دارد و مؤمن را با انبیای الهی محشور می‌کند و موجب خشنودی پروردگار متعال می‌شود.

وی با بیان اینکه هر گامی که مؤمن به‌سوی مسجد برمی‌دارد فرشتگان الهی برای او حسنه می‌نویسند و از گناهانش کم می‌کنند، خاطرنشان کرد: کسی که حرمت مسجد را نگه دارد خداوند بلندمرتبه را شادمان می‌گرداند و حضرت حق پرونده اعمالش را در روز قیامت به دست راستش خواهد داد.

خطیب موقت نماز جمعه شاهین شهر با تاکید بر اینکه کسانی می‌توانند متولی مساجد باشند که ایمان به خدا و اعتقاد به‌ روز قیامت داشته، اهل نماز و زکات و خداترس باشند. خاطرنشان کرد: بر اساس روایتی از ائمه معصومین(ع) شرط شفاعت ائمه اطهار(ع) در قیامت تقوای الهی و خداترسی بندگان است.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.