شاهین پرس

توقیف سواری ریو با 276 کیلو تریاک و حشیش در اصفهان

کدخبر: 83195
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ در ساعت ۱۱:۴۴ قبل از ظهر

به گزارش شاهین پرس؛ سرهنگ حسين بساطی، از کشف و توقیف 276 کیلوگرم تریاک و حشیش در بازرسی از سواری ریو خبر داد و اظهار کرد: پس از وصول اخباری مبنی بر اینکه اعضای یک باند از قاچاقچیان افیونی در حال انتقال محموله ای از شرق کشور به شهرستان شاهین شهر به وسیله خودروهای سبک و تیز رو هستند، بلافاصله ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهين شهر و میمه اضافه کرد: با تلاش ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان، ابتدا سواری سمند که راه پاک کن خودرو حامل مواد بود، شناسایی و متوقف شد و دقایقی بعد نیز خودرو اصلی که یک سواری ریو بود شناسایی و توسط پلیس مبارزه با موادمخدر اصفهان متوقف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو 255 کیلو و 520 گرم تریاک و 20 کیلو و 480 گرم حشیش کشف شد، خاطرنشان کرد: در این عملیات، دو خودرو توقیف و سه سوداگر مرگ نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

سرهنگ بساطی تاکید کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می کند و هرگز اجازه جولان به آنان را نخواهد داد.

انتهای پیام/