۰۷:۳۷ - پنجشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۸

مدیر کمیته امداد امام(ره) شاهین شهر:

راه اندازی مجموعه قربانگاه همزمان با عید قربان در شاهین شهر/ اصناف و بازاریان همواره پیش گام کارهای خیر بوده اند

مدیر کمیته امداد امام(ره) شاهین شهر، با بیان اینکه اصناف و بازاریان همواره پیش گام کارهای خیر بوده اند، گفت: همزمان با عید سعید قربان مجموعه قربانگاه در شاهین شهر راه اندازی می شود.

به گزارش شاهین پرس؛ مدیر کمیته امداد شاهین شهر به منظور تعامل و همکاری بیشتر برای خدمت رسانی به نیازمندان، با رئیس صنعت، معدن و تجارت و روسای اتاق اصناف شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

مهدی کریمی، در این دیدار با اشاره به روحیه معنوی و نقش موثر اصناف و بازاریان در حمایت از محرومین و نیازمندان و با تاکید بر اینکه اصناف و بازاریان بنا بر تاریخ ادواری همواره یار و یاور ارزش های دینی بوده اند اظهار کرد: در شرایطی کنونی که فقرا و نیازمندان بیشتر از سایر اقشار جامعه تحت تاثیر مشکلات ناشی از تورم و گرانی و مشکلات معیشتی قرار دارند، خیران بیشتر از همیشه در کنار نهادهای حمایتی از جمله کمیته امداد(ره)، این اقشار ضعیف را یاری می کنند.

مدیر کمیته امداد شاهین شهر، با ارائه گزارشی از آمار مددجویان و وضعیت معیشتی خانوارهای تحت پوشش این نهاد حمایتی، ابراز کرد: کمیته امداد امام(ره) بر اساس رسالتی که بر عهده دارد علاوه بر پرداخت مستمری ماهیانه، سایر خدمات حمایتی را نیز به نیازمندان ارائه می‌دهد.

کریمی، به راه اندازی مجموعه قربانگاه در شاهین شهر همزمان با عید سعید قربان اشاره کرد و گفت: جهت تسهیل در امر خیر قربانی و رفاه حال مردم شاهین شهر کمیته امداد با همکاری شهرداری و سازمان دامپزشکی اقدام به برپایی مجموعه قربانگاه در محل اداره کمیته امداد امام(ره) می کند که در این مجموعه علاوه بر عرضه زنده دام، با حضور ناظر شرعی و بهداشتی دامپزشکی ذبح دام نیز انجام می شود.

در ادامه روسای اصناف شهرستان بصورت داوطلبانه با پر کردن فرم تعهد پرداخت به جمع حامیان ایتام پیوستند.

انتهای پیام/

بیش از ۷۰۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد امام(ره) شاهین شهر مستاجر هستند/ شاهین شهر دارای فقر پنهان است

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.