۱۵:۲۵ - دوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۸

بر اساس تفاهم‌نامه‌ای:

مزرعه نمونه تحقیقاتی، آموزشی و ترویجی راه‌اندازی می‌ شود

دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر بر اساس تفاهم‌نامه‌ای با دهیار روستای حسن‌رباط این شهرستان مزرعه نمونه تحقیقاتی، آموزشی و ترویجی راه‌اندازی می‌کند.

به گزارش شاهین پرس؛ مسعود نصری، در نشست همکاری دانشگاه آزاد اسلامی شاهین‌شهر و دهیاری حسن رباط با تاکید بر توسعه همکاری‌های علمی، آموزشی و تحقیقاتی، اظهار کرد: تفاهم نامه همکاری با هدف اجرای طرح‌های پژوهشی و مطالعاتی مشترک در راستای توسعه فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و عمرانی برای حرکت به سمت توسعه گردشگری منطقه و همچنین زمینه سازی برای حضور نوجوانان و جوانان روستا به منظور ادامه تحصیل و استقرار در مراکز رشد و کارآفرینی دانشگاه به امضا رسید.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر، خاطرنشان کرد: این تفاهم نامه در گام دوم انقلاب اسلامی در راستای هدایت و حمایت از پایان نامه‌های تحصیلی در راستای رفع نیازهای منطقه، آسیب شناسی مسائل و شناسایی ظرفیت‌ها و پتانسیل منطقه در ابعاد مختلف بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر و دهیاری حسن رباط منعقد شده است.

وی افزود: طبق مفاد این تفاهم نامه، مشارکت علمی، پژوهشی و فرهنگی دانشگاه در برگزاری جشنواره فرهنگی انگور روستای حسن رباط، زمینه سازی در برگزاری کارگاهها و سمینارها برای توسعه گردشگری، استفاده از توان علمی و مشاوره‌ای اعضای هیأت علمی دانشگاه برای انجام آموزش‌های اصولی و برنامه‌ریزی‌های علمی و آکادمیک برای فعالیت‌های اجرایی و فرهنگی منطقه بخشی از موضوعات این تفاهم نامه می‌باشد.

مزرعه نمونه تحقیقاتی، آموزشی و ترویجی دانشگاه آزاد اسلامی در حسن رباط ایجاد می‌شود

نصری، اضافه کرد: در این تفاهم نامه زمینه سازی در ایجاد مزرعه نمونه تحقیقاتی، آموزشی و ترویجی دانشگاه در روستای حسن رباط به منظور اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی با هدف رونق تولید، همکاری متقابل در انتشار کتب و مقالات علمی و نیز مستندسازی اقدامات علمی و فرهنگی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در بخش دیگری از این تفاهم نامه بر برگزاری تورهای فرهنگی و تفریحی ویژه دانشگاهیان به منظور جذب سرمایه گذاری و پیاده سازی طرح‌های مرتبط و ایجاد زیرساخت‌های سرمایه گذاری برای مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی در منطقه نمونه گردشگری حسن رباط تاکید شده است.

طرفین تفاهم نامه متعهد شدند تمامی تلاش خود را برای حل مشکلات و معضلات علمی، فرهنگی و تحقیقاتی موضوع تفاهم نامه به منظور نیل به خوداتکایی داشته باشند.

انتهای پیام/ روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر

شرایط ادامه تحصیل جوانان در کنار خانواده توسط دانشگاه آزاد اسلامی فراهم شد

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.