۰۸:۵۳ - یکشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۸

حاجی دلیگانی:

راهبرد آمریکا انفعالی و برای پیشگیری از شکست و تأمین امنیت رژیم صهیونیستی است

نماینده مردم شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: راهبردهای آمریکا کاملاً انفعالی و تنها برای پیشگیری از شکست‌ها و تأمین امنیت رژیم صهیونیستی است.

به گزارش شاهین پرس؛ حسینعلی حاجی دلیگانی، با اشاره به مواضع خصمانه دولت آمریکا، اظهار کرد: ایستادگی ملت ایران در برابر فشارهای اقتصادی و تهدیدهای نظامی آمریکا، این دشمن نظام جمهوری اسلامی را به عقب نشینی وادار کرده است.

نماینده مردم شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی، افزود: مسئولان و مدیران از ایستادگی مردم ایران درس بگیرند و با کار مضاعف، خلاقیت، کاهش هزینه ها و بکارگیری اقتصاد مقاومتی، سرعت موفقیت نظام جمهوری اسلامی را در شکست دادن رژیم آمریکا بیشتر کنند.

وی خاطرنشان کرد: مواضع خصمانه سردمداران رژیم آمریکا علیه مردم ایران که این روزها و به بهانه‌های مختلف به اوج خود رسیده است، نشان از سردرگمی و عصبانیت سران کاخ سفید در ناتوانی و مهار حرکت انقلاب اسلامی و نیروهای جبهه مقاومت دارد و بیانگر توفیق ایران در طراحی و اجرای نقشه راه «ایستادگی و مقاومت» به عنوان تنها راه مقابله با فزون‌خواهی‌های نظام سلطه است.

حاجی دلیگانی، ادامه داد: تحریم موشکی و تحریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به عنوان نیرویی بالنده که همراه با دیگر نیروهای مسلح ایران توانسته است سلسله راهبردهای آمریکا پس از پیروزی انقلاب را خنثی کند.

عضو فراکسیون ولایی مجلس، تاکیدکرد: توانمندی‌های موشکی و دفاعی ایران، قدرت و توان نیروی مسلح به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عامل اصلی شکست راهبردهای چندگانه آمریکا در منطقه شامل دکترین اقدام پیش دستانه، طرح خاورمیانه بزرگ و جنگ نیابتی شده است.

وی اضافه کرد: راهبرد آمریکا در این عرصه کاملاً انفعالی و تنها برای پیشگیری از شکست‌ها و تأمین امنیت در حال فروپاشی رژیم صهیونیستی است.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.