۱۵:۴۰ - جمعه ۲۱ تیر ۱۳۹۸

امام‌جمعه موقت شاهین‌شهر:

شورای نگهبان، بادقت صلاحیت نامزدهای مجلس یازدهم را بررسی کند

امام جمعه موقت شاهین شهر گفت: از اعضای این شورا به‌خصوص شخص آیت‌الله جنتی می‌خواهیم با دقت صلاحیت نامزدهای مجلس یازدهم را بررسی کند تا مجلس آینده نمایندگانی از قشر مستضعف، انقلابی و پاک دست داشته باشد.

به گزارش شاهین پرس؛ حجت الاسلام محمدرضا صالحیان، در خطبه های نماز جمعه این هفته شاهین شهر، با درخواست از اعضای شورای نگهبان به‌خصوص شخص آیت‌الله جنتی برای دقت بیشتر در بررسی صلاحیت نامزدهای مجلس یازدهم و تشکیل مجلس آینده از نمایندگانی از قشرمستضعف، انقلابی و پاک دست، اظهارکرد: بسیاری از مشکلات کشور به‌ این‌ علت است که مدیران جهادی و انقلابی بر سرکارها نیستند و برخی از مدیران فقط به فکر منافع شخصی، جناحی و لابی‌گری می‌باشند.

امام جمعه موقت شاهین شهر، از اقدامات انقلابی و درست شورای نگهبان از ابتدای تأسیس تاکنون در حفاظت از انقلاب اسلامی ایران و تلاش‌های حسینعلی حاجی دلیگانی، نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه و برخوار در مجلس دهم شورای قدردانی و اظهار کرد: نمایندگان انقلابی مجلس آینده می توانند گره‌های رونق تولید، اقتصاد مقاومتی و بن‌بست‌های اقتصادی را باز کنند.

وی با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح کشور به‌زودی پاسخ اقدام غیرقانونی نیروی دریایی انگلیس را در توقیف نفت‌کش متعلق به ایران خواهند داد اذعان کرد: اقدام نیروی دریایی سلطنتی انگلیس، نوعی تروریسم اقتصادی است که باهدف تبعیت از دستورات آمریکا علیه ملت ایران در توقیف نفت‌کش اجاره‌ای متعلق به کشورمان در تنگه جبل‌الطارق بوده است.

حجت‌الاسلام صالحیان، خاطرنشان کرد: به سیاست‌مداران دولت استعماری انگلیس گوشزد می‌کنیم که بادم شیر بازی نکند و بدانند همان‌طور که رزمندگان جبهه مقاومت نظامیان شما را در منطقه شکست دادند این بار نیز پاسخ سختی به اقدامات مخرب و ناامن کننده‌تان خواهند داد.

وی به سابقه سیاه استعمارانگلیس در غرب آسیا اشاره و تصریح کرد: نیروهای مسلح کشور سیلی سختی به شما خواهند زد و آخرین میخ‌ها را بر تابوت سربازان متجاوز انگلیسی خواهند کوبید.

خطیب موقت نماز جمعه شاهین‌شهر، از اقدام بانوان محجبه در برپایی تجمع‌های عفاف و حجاب در سراسر کشور به خصوص در شاهین شهر قدردانی و تأکید کرد: این تجمع‌های بانوان محجبه پیام محکمی به برخی از بانوان بی‌حجاب است که نخواهند گذاشت بی‌حجابی و بی‌عفتی در جامعه اسلامی ایران گسترش یابد.

وی بیان کرد: نباید بگذاریم برخی از بانوان بابی حجابی در خودروهای شخصی خود، به خون شهدای انقلاب اسلامی بی‌حرمتی کنند و ناامنی را برای سایر بانوان به وجود بیاورند.

حجت‌الاسلام صالحیان، سردرگمی سیاست‌مداران دولت آمریکا را در قبال ایران به خاطر مقاومت و صبر ملت ایران و قاطعیت رهبری معظم انقلاب اسلامی است به‌طوری‌که به سیاست‌مداران آمریکایی فهمانده که قدرت اصلی رزمندگان نیروهای مسلح کشور، ایمان آنان است و اعتقاد عمیقی که به پیروزی بر مستکبران دارند.

امام‌جمعه موقت شاهین شهر، در خطبه نخست نماز با اشاره به حدیثی از امام رضا(ع)سه نشانه مومن را راز نگهداری، مدارا کردن با مردم و صبرداشتن بر مشکلات و سختی ها برشمرد.
وی گفت: صبرمومنان بر مشکلات و سختی‌ها در جامعه اسلامی موجب می‌شود که مجاهدت‌های مجاهدان خدا و خون ریخته شده شهیدان وطن پایمال نشود.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.