۱۸:۱۸ - یکشنبه ۰۹ تیر ۱۳۹۸

معاون آماد و پشتیبانی نیروی زمینی سپاه پاسداران:

شهدا، عامل عزت و صلابت جمهوری اسلامی ایران هستند/ پادگان شهید خرازی مدفن شهید گمنام شد

معاون آماد و پشتیبانی نیروی زمینی سپاه پاسداران، با بیان اینکه شهدا منشا خیر و برکات هستند، گفت: شهدا با ایستادگی و مقاومت در مقابل توطئه های دشمنان، برای جمهوری اسلامی عزت و قدرت و صلابت به ارمغان آوردند.

به گزارش شاهین پرس؛ سردار محمود امیرمجاهدی، در مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید گمنام در پادگان شهید خرازی شاهین شهر، اظهار کرد: شهدای کشور مورد عنایت پروردگار متعال هستند و در هرجایی از کشور که مدفون می شوند معنویت به مردم هدیه می کنند.

معاون آماد و پشتیبانی نیروی زمینی سپاه پاسداران، خاطرنشان کرد: امروز این مکان مقدس به خود می بالد که میزبان یکی از شهدای مطهر دوران دفاع مقدس است؛ شهدایی که با یاری امام(ره)، انقلاب اسلامی را بر مبنای احکام الهی و سیره ائمه معصومین(ع) به پیروزی رساندند و سپس برای حفظ و حراست از آن در مقابل همه توطئه های دشمنان که برای به زانو در آوردن انقلاب اسلامی برنامه ریزی و تلاش کرده بودند، ایستادگی و مقاومت کردند و برای نظام مقدس جمهوری اسلامی عزت و قدرت و صلابت به ارمغان آوردند.

سردار امیرمجاهدی، حمله نظامی رژیم بعث عراق را بزرگترین اتفاق سالهای ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: این رژیم بر مبنای محاسبه غلط خود تصور می کرد انقلاب نوپای اسلامی، آمادگی و زیرساخت های لازم دفاعی ندارد بنابراین می توان آن را ظرف یک هفته ساقط و به تصرف خود درآورد.

شهدای نوجوان دوران دفاع مقدس شبه معصوم هستند

وی شهدای نوجوان دوران دفاع مقدس را شبه معصوم خواند و بیان کرد: شهدای دوران دفاع مقدس اغلب نوجوانانی در سنین تکلیف بودند که در شرایط و فضایی قرار گرفتند که حتی فکر گناه نیز به ذهن آنها خطور نمی کرد، بنابراین این شهدا را می توان شبه معصوم دانست و به همین دلیل است که یاد شهدا در بین آحاد جامعه ارزش و احترام دارد و منشاء خیر و برکات فراوان هستند.

معاون آماد و پشتیبانی نیروی زمینی سپاه پاسداران، با بیا اینکه انقلاب اسلامی ادامه دهنده راه انبیای الهی و ائمه معصومین(ع) است، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی درحالی به پیروزی رسید که رژیم طاغوت با بیش از دهها قرن حکومت، از این کشور مخروبه ای ساخته بود؛ اما جمهوری اسلامی با الهام از احکام الهی و آیات و روایات نظام انبیای الهی و ائمه معصومین(ع) را تجدید بنا کرد و امروز با گذشت بیش از چهل سال همچنان بر صفحه بین الملل می درخشد.

وی با تاکید بر اینکه امروز تمامی جبهه های مقاومت اسلامی مورد حمایت جمهوری اسلامی قرار دارد، تصریح کرد: علی رغم دشمنی هایی که وجود داشت تمام قدرت های نظامی دنیا برای حمایت از طاغوت به میدان آمدند و پس از آن نیز وقتی منویات رهبر انقلاب مبنی بر حمایت از ملت های مظلوم جهان را شنیدند بر علیه جمهوری اسلامی متحد شدند که با یاری خدا و وحدت آحاد مردم تا امروز به اهداف خود نرسیده اند و انقلاب به مسیر خود ادامه می دهد.

جمهوری اسلامی ایران خود را مکلف به حمایت از ملت های مظلوم می داند

سردار امیرمجاهدی، حمایت از ملت مظلوم فلسطین را نماد جمهوری اسلامی ایران دانست و ادامه داد: جمهوری اسلامی براساس آیات الهی خود را مکلف می داند که از همه ملت های مظلوم و ستمدیده حمایت کند.

وی با اشاره به حضور گذشته مستشاران آمریکایی، انگلیسی و اسرائیلی در کشورمان و احاطه آنها بر تمام امورات ما، خاطرنشان کرد: اگر روزی در این کشور اختیار تعیین سرنوشت کشور خود را نداشتیم امروز بواسطه حضور مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران در منطقه، قدرت های بزرگ جهان در پشت مرزهای کشورمان امنیت ندارند و احساس خطر می کنند.

این مقام نظامی، با اشاره به بسیاری از وعده های حتمی و محقق شده خداوند، ابراز کرد: انقلاب اسلامی بر اساس منویات و آرمان های امام(ره) به دنبال حاکمیت عدالت جهانی است و این دور نیست چرا که انقلاب اسلامی زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) است و همه امید ما به وعده های حتمی و صادق الهی است.

کوچکترین تجاوز به جمهوری اسلامی ایران به ذهن هیچ قدرتی در جهان خطور نمی کند

وی به توان نظامی و دفاعی بالای کشور اشاره کرد و ادامه داد، اگر روزی رزمندگان ما با کمبود تجهیزات دفاعی مواجهه بودند و حتی مجبور به جیره بندی می شدند، امروز به چنان توان بالای قدرت دفاعی دست پیدا کرده ایم که مقابل بزرگترین قدرت مادی جهان ایستاده ایم و مرزهای آبی و هوایی و سرحدات نظام جمهوری اسلامی در بهترین امنیت قرار دارد که کوچکترین تجاوزی به ذهن هیچ قدرتی در جهان خطور نمی کند و این ناشی از تلاش رزمندگان دوران دفاع مقدس دیروز و امروز کشورمان است.

سردار امیرمجاهدی، کشور ایران را ام القرای جهان اسلامی خواند و تاکید کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران باید به قدرتی دست پیدا کند که بتواند تمام ملت های مسلمان و آزاده و مظلوم جهان را پشتیبانی کند و امروز این قدرت، با استعانت از روح بلند و ملکوتی حضرت امام(ره) و رهبری های پیامبرگونه رهبر معظم انقلاب به دست آمده است.

پیکر مطهر این شهید گمنام 17 ساله که 24 تیر 1361 در عملیات رمضان به شهادت رسیده بود به تازگی در منطقه عملیاتی شرق بصره تفحص و همزمان با تشییع 149 شهید گلگون کفن دیگر در شاهین شهر تشییع و امروز با حضور جمعی از سرداران، جانبازان و یادگاران دوران دفاع مقدس، مسئولان، فرماندهان و نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه، خانواده های معظم شهدا، فرمانده و کارکنان پادگان شهید خرازی تشییع و در این مکان به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.