۲۲:۱۵ - دوشنبه ۰۳ تیر ۱۳۹۸

همزمان با سالروز شهادت امام جعفرصادق(ع)؛

تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید دوران دفاع مقدس در شاهین شهر

مسئول مرکز امور ایثارگران سپاه صاحب الزمان (ع) اصفهان گفت: همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) پیکرهای مطهر 10 شهید دوران دفاع مقدس در اصفهان تشییع می شوند.

به گزارش شاهین پرس؛ مهدی ساعی، از تشییع پیکرهای مطهر 10 شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس همزمان با سالروز شهادت امام جعفرصادق(ع) در اصفهان خبر داد و اظهار کرد: پیکر مطهر این شهدا که سه تن آنها گمنام و هفت شهید دیگر با نام هستند روز پنجشنبه در تهران تشییع و سپس به استان اصفهان منتقل می‌شوند.

مسئول مرکز امور ایثارگران سپاه صاحب الزمان (ع) اصفهان، با بیان اینکه پیکرهای مطهر سه شهید گمنام پس از مراسم تشییع روزهای جمعه و شنبه در سه نهاد نظامی اصفهان دفن می‌شوند، تصریح کرد:  2 تن از این شهدا متعلق به شهر اصفهان، 2 تن به شهرستان مبارکه، یک شهید به شهرستان شاهین شهر و میمه، یک شهید به شهرستان کاشان و یک شهید نیز به شهرستان نجف آباد تعلق دارد.

وی اضافه کرد: ویژه برنامه‌های جانبی مراسم شهدای دوران دفاع مقدس به دلیل تقارن با شهادت امام جعفر صادق (ع) و شهدای هفتم تیر همزمان برگزار می شود.

سرهنگ ساعی، خاطرنشان کرد: مراسم وداع با شهدا و گرامیداشت شهدای هفتم تیر همراه با سخنرانی و مداحی، عصر روز جمعه مقارن با نماز مغرب و عشا، رو به روی مدرسه چهارباغ عباسی گذر فرهنگی- مذهبی چهارباغ برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: مراسم تشییع و خاکسپاری ۲ شهید شهرستان اصفهان از ساعت ۹ صبح روز شنبه مصادف با شهادت امام جعفر صادق (ع) از چهارراه آپادانا به سمت گلستان شهدا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.