۲۰:۲۰ - جمعه ۳۱ خرداد ۱۳۹۸

عصر امروز در محور موته به میمه رخ داد؛

برخورد شدید دو دستگاه خودروی سوای یک کشته و شش مصدوم برجای گذاشت/ تصاویر

برخورد شدید دو دستگاه خودروی سواری ال90 و پراید در محور موته- میمه یک کشته و شش مصدوم برجای گذاشت

به گزارش شاهین پرس؛ برخورد شدید دو دستگاه خودروی سواری ال90 و پراید در محور موته- میمه یک کشته و شش مصدوم برجای گذاشت.

غفور راستین، در تشریح این حادثه اظهار کرد: حادثه بعدازظهر امروز در محور موته به میمه دو کیلومتری روستای موته رخ داد و دو دستگاه خودرو سواری ال90 و پراید به شدت با یکدیگر برخورد کردند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان، اضافه کرد: به منظور امدادرسانی به مصدومان و آسیب دیدگان حادثه دو واحد اورژانس 115 و یک واحد هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه یک خانم 50 سال بر اثر شدت جراحات وارده جان خود در دم از دست داده و یک مرد 39 ساله، دو زن 50 و 55 ساله و سه پسر 3، 9 و 15 آسیب دیده و مجروح شده بودند بلافاصله به بیمارستان حضرت محمد(ص) میمه و گلدیس شاهین شهر اعزام شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان، درخصوص ماموریت امداد هوایی ساعت ۱۶ و ۳۸ دقیقه عصر امروز گفت: سه نفر از آسیب دیدگان این حادثه (خانم ۵۰ ساله و پسرهای ۹ و ۱۵ ساله) توسط امداد هوایی از بیمارستان محمد رسول الله (ص) میمه به بیمارستان الزهرا (س) اصفهان انتقال یافت.

گفته می شود علت حادثه از سوی کارشناس پلیس راه گلپایگان رعایت نکردن فاصله عرضی در حین سبقت از سوی خودروی ال نود اعلام شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.