شاهین پرس

سرنگونی پهباد جاسوسی پاسخ به گستاخی های آمریکا است/ دستگاه قضایی با مفسدان اقتصادی و هنجارشکنان اخلاقی، انقلابی تر برخورد کند

کدخبر: 82555
۳۱ خرداد ۱۳۹۸ در ساعت ۳:۲۰ بعد از ظهر

به گزارش شاهین پرس؛ حجت الاسلام محمدرضا محمدی، در خطبه های نماز جمعه این هفته شاهین شهر با اشاره به سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی، اظهار کرد: تفاوت نهاد انقلابی تبلیغات اسلامی با دیگر نهادها و ادارات، وظیفه تبلیغ اسلام و تحقق منویات انقلاب اسلامی در راستای فرهنگ اسلامی است که بر عهده دارد.

امام جمعه موقت شاهین شهر، با بیان اینکه وظیفه تبلیغ اسلام راستین تنها بر عهده اداره و نهاد خاصی نیست بلکه بر عهده همه آحاد مردم جامعه است، خاطرنشان کرد: در مقابل اسلام هراسی و هجمه های دشمنان بر علیه اسلام، همه کسانی که توانایی تبیین و تبلیغ دارند وظیفه دارند در داخل کشور برای نسل جوان و نوجوان امروز و خارج از کشور مبلغ اسلام باشند و اسلام را بر اساس سیره پیامبر اکرم(ص) در دنیا تبلیغ و ترویج کنند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر، ابراز کرد: اگرچه خون شهدا رویش هایی به دنبال داشت اما شهادت شهید بهشتی ثلمه ای برای انقلاب بود چرا که به فرموده امام(ره) بهشتی یک ملت بود و حوادث تروریستی تیرماه سال 60 ننگ ابدی ترور را برای همیشه تاریخ بر پیشانی مدعیان حقوق بشر که اربابان و حامیان تروریست ها هستند باقی گذاشت.

دستگاه قضایی با مفسدان اقتصادی و هنجارشکنان اخلاقی، انقلابی تر برخورد کند

حجت الاسلام محمدی، خاطرنشان کرد: مردم انتظار دارند از دستگاه قضایی کشور علاوه بر پاسخگویی و تسریع در رسیدگی و حل دعاوی و کاهش اطاله دادرسی ها و آسیب های اجتماعی، در مبارزه با مفاسد اقتصادی و هنجارشکنان اخلاقی نیز انقلابی تر عمل کرده و از ضابطین قضایی حمایت کنند تا عده ای جرات نکنند با کشف حجاب و رفتارهای زننده به ارزشهای اسلامی گستاخی کرده و قلب مومنین را جریحه دار کنند.

خطیب موقت نماز جمعه شاهین‌شهر، افزود: قوه قضائیه در شرایط جنگ اقتصادی و مشکلات معیشتی باید با اخلال گران و مفسدان اقتصادی که زندگی را مردم سخت کرده‌اند بر خورد جدی داشته و انقلابی‌تر و به صورت پیشگیرانه عمل کند.

وی با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در خصوص مقاومت در مرقد مطهر امام(ره)، اظهار کرد: اخیرا دشمن در تلاش است تا با زدن ریشه اندیشه مقاومت را در اذهان‌ مردم تحریف و از بین ببرد، مقاومت سازش و تسلیم ذلیلانه و آن چیزی که برخی تحریف و تعریف می کنند نیست بلکه مقاومت برخورد قاطعانه در برابر گستاخی دشمنان است.

مقاومت با تکیه بر توانمندی داخلی و قدرت لایزال الهی، حلال مشکلات کشور است

حجت الاسلام محمدی، با بیان اینکه نمی شود شعار مقاومت داد اما بودجه دفاعی را کاهش داد، ساقط شدن پرنده جاسوسی آمریکا توسط پدافند سپاه پاسداران را از نمونه های بارز مقاومت بر اساس اندیشه های حضرت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: مقاومت، باید با تکیه بر توانمندی‌های داخلی و قدرت لایزال الهی، حلال مشکلات کشور در وضعیت کنونی است.

وی افزود: رهبر انقلاب در دیدار نخست وزیر ژاپن مقتدرانه فرمودند رئیس‌جمهور آمریکا فردی دروغ‌گو و غیرقابل‌ اعتماد است و جمهوری اسلامی ایران هرگز تجربه تلخ برجام را دوباره تکرار نخواهد کرد، اما با وجود موضع گیری صریح رهبر انقلاب در خصوص مذاکره با آمریکا و برجام، برخی هنوز قصد بزک کردن برجام را دارند که بار دیگر تاکید می کنیم برجام اروپایی و آمریکایی هیچ منافاتی با یکدیگر ندارد چرا که اصل برجام بر پایه حفظ امنیت و منافع اروپا و آمریکا پایه‌ریزی شده بود.

امام جمعه موقت شاهین شهر، افزود: رهبر انقلاب در دیدار با مسئولان کنگره شهدای کردستان فرمودند تجلیل و تکریم مقام شهیدان خانواده های شهدا و زنده نگه‌ داشتن فرهنگ شهادت در جامعه وظیفه همگانی است و خروجی کنگره های شهدا باید بگونه ای باشد که نسل جوان بداند که اقتدار و امنیت و پیشرفت های چهل ساله انقلاب اسلامی حاصل زحمات و جانفشانی ایثارگران و شهدایی است که در مقابل دشمنان مقاومت و ایستادگی کرده اند.

حجت الاسلام محمدی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ریشه در عمق دلهای مردم دارد و خون جوانان زیادی در پای ثبات و اقتدا آن به ثمر نشسته است بتابراین عده ای فکر نکنند می توانند براحتی با حادثه ای آن را از بین ببرند.

انتهای پیام/