۲۳:۴۵ - پنجشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۸

در جلسه بررسی مشکلات شهرک مهر شاهین شهر مطرح شد؛

کسی که مسئول می شود باید نوکری مردم را بکند

نماینده مردم شاهین شهر و میمه، در جلسه بررسی مشکلات مسکن مهر شاهین شهر گفت: در نظام اسلامی کسی که مسئول می شود موظف است نوکری مردم را بکند و به این نوکری هم افتخار کند.

به گزارش شاهین پرس؛ حسینعلی حاجی دلیگانی، در نشست بررسی مشکلات منطقه مسکونی مهر شاهین شهر با بیان این که در نظام اسلامی کسی که مسئول می شود موظف است نوکری مردم را بکند و به این نوکی هم افتخار کند اظهار کرد: البته اغلب مسئولان این موضوع را باور دارند و به خدمت گذاری به مردم افتخار می کنند.

نماینده مردم شاهین شهر و میمه، با بیان این که برای برگزاری این نشست از مسئولان دعوت شده است تا با حضور اهالی محله مسکن مهر، مسائل و مشکلات این منطقه مسکونی بررسی شود، خاطرنشان کرد: گرچه احداث محله مسکن مهر شاهین شهر دیرتر از برخی از شهرهای کشور شروع شد اما با همت مسئولان این شهر بسیاری از مشکلات این مجموعه حدود 12 هزار نفر جمعیتی برطرف شده است.

حاجی دلیگانی، خاطرنشان کرد: فرمانداری شاهین شهر و میمه، مصوبات این جلسه را تا جلسه بعدی که در شهریور ماه سال جاری برگزار خواهد شد پیگیری کرده و نتایج را علاوه بر بنده به اطلاع ساکنان این منطقه مسکونی در حال پیشرفت خواهد رساند.

طرح مسکن مهر را برای شاهین شهر یک فرصت می دانیم

فرماندار شاهین شهر و میمه، نیز در این نشست با اشاره به تلاش های فراوان برای تکمیل طرح مسکن مهر شاهین شهر از قبیل زیرسازی ها، دسترسی ها، مسائل فنی و ایمنی، صدور اسناد مالکیت و سایر خدمات شهری، اظهار کرد: از زمان واگذاری واحدهای مسکن مهر به شهروندان تاکنون اقدامات خوبی انجام گرفته و طرح های دیگری نیز برای رفاه حال اهالی این محله در دست اقدام است.

اسفندیار تاجمیری، این نوید را داد که تمامی مصوبات این نشست همچون تاسیس کلانتری، طرح احداث راه دسترسی به اتوبان اصفهان – تهران، تکمیل طرح های مدرسه سازی، توسعه فضای سبز، نام گذاری جدید این شهرک، احداث واحد های نانوایی جدید و بهره مند از سهمیه آرد دولتی، ایجاد ایستگاه تاکسی رانی، تکمیل طرح های فروشگاهی، تجهیز مرکز سلامت مسکن مهر و ساماندهی نرخ های رهن و اجاره خانه های استیجاری را با دقت پیگیری خواهد کرد.

برای مسکن مهر طرح کنترل امنیت روزانه ایجاد شده است

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه، نیز در این نشست اظهار کرد: پلیس به تامین حداکثری امنیت برای شهروندان طرح مسکن مهر توجه ویژه دارد و به همین منظور به زودی پاسگاه موقت با حضور پرسنل دائمی در این شهرک مستقر می شود.

سرهنگ حسین بساطی، به سرعت عمل مطلوب پلیس در شناسایی و دستگیری برخی از مجرمان کمتر از چند ساعت در این شهرک اشاره و خاطرنشان کرد: طرح احداث  پایگاه کلانتری مجهز در این شهرک در دستور کار فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار دارد که با تامین مالی وزارت راه شهرسازی و اعتبارات استانی احداث خواهد شد.

تجهیزات دندانپزشکی در مرکز سلامت مسکن مهر مستقر می شود

حسن کمالی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین شهر و میمه، نیز از تجهیز مرکز سلامت مسکن مهر شاهین شهر به تجهیزات دندانپزشکی با 90 میلیون تومان سرمایه گذاری در آینده نزدیک خبر داد و افزود: این مرکز بهداشتی با تعرفه دولتی در خدمت ساکنان مسکن مهر است تا از خدمات آن به خوبی بهره مند شوند.

سه مدرسه در مسکن مهر در حال احداث است

مدیر آموزش و پرورش منطقه شاهین شهر، نیز از احداث سه طرح مدرسه سازی در مسکن مهر شاهین شهر خبر داد و افزود: با توجه به جمعیت در حال رشد محله مسکن مهر عملیات احداث طرح چهارم نیز سال آینده آغاز خواهد شد.

محمداسماعیل زاده، سرانه فضای آموزشی مورد نیاز این منطقه را 50 هزار متر مربع اعلام کرد که تاکنون حدود 30 درصد آن تامین شده است و خاطرنشان کرد: دبیرستان دخترانه نوبت اول از مهر سال جاری در منطقه مسکونی پردیس به بهره برداری خواهد رسید و بخشی از مشکلات کمبود فضای آموزشی ساکنان این شهرک را کاهش می دهد.

درحال چاره جویی برای برطرف کردن بوی فاضلاب در محدوده مسکن مهر هستیم

شهردار شاهین شهر، در ادامه این نشست در پاسخ به درخواست اهالی برای افزایش فضای سبز شهری گفت: برای توسعه فضای سبز در منطقه مسکن مهر طرح هایی درحال اجرا است اما کمبود منابع آب، شهرداری را به دردسر انداخته است.

حمیدعشقی با اشاره به طرح های اقدام شده از قبیل تکمیل و تجهیز سالن ورزشی مهر و خانه فرهنگ مهر، اجرای مهندسی میدان ورزشی و اسکیت در پارک مهر، آزاد سازی زمین های انتهای خیابان اردیبهشت جهت بالانس ترافیک،  و نقشه کشی میدان بزرگ اردیبهشت جهت تسریع در حمل و نقل بین دو شهرک مهر و پردیس، تجهیز ایستگاه آتش نشانی شهرک مهر، خاطرنشان کرد: درخواست شهروندان برای نام گذاری جدید مسکن مهر، ایجاد ایستگاه اختصاصی تاکسی و توجه ویژه شورای شهر به توسعه بیش از پیش این منطقه در حال توسعه، در دست بررسی است.

وی افزود: از شرکت آبفا می خواهیم برای برطرف شدن بوی نامطبوع پساب تصفیه شده که در نزدیکی این شهرک قرار دارد، چاره جویی کند.

جلسه بررسی مسایل و مشکلات محله مسکن مهر شاهین شهر با حضور نماینده شهرستان، فرماندار شهرستان، فرمانده انتظامی شهرستان، بخشدار، شهردار و سایر مسئولان شهرستان و جمعی از اهالی شهرک مسکن مهر در مدرسه نیایش برگزار شد.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.