۱۴:۴۵ - چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۸

فرمانده انتظامی شاهین‌شهر خبر داد:

یک محموله شيرآلات بهداشتی قاچاق در شاهين شهر کشف و ضبط شد

فرمانده انتظامی شهرستان شاهين شهر و میمه، از کشف یک محموله شیرآلات ساختمانی قاچاق از یک دستگاه اتوبوس مسافربری در شاهین شهر خبر داد.

به گزارش شاهین پرس؛ سرهنگ حسين بساطي، از کشف یک محموله شیرآلات ساختمانی قاچاق از یک دستگاه اتوبوس مسافربری خبر داد و اظهار کرد: مأموران اداره مبارزه با قاچاق كالای پليس آگاهي شهرستان شاهین شهر و میمه حين كنترل محورهای مواصلاتی به يك اتوبوس مسافربری مشکوک و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهين شهر و میمه، افزود: در بازرسی از جعبه های بار این اتوبوس تعداد 4 هزار و 850 عدد انواع شیرآلات خارجی کشف شد که راننده این اتوبوس مدارک گمرکی را ارئه نداد.

سرهنگ بساطی، با بیان اینکه اتوبوس و محموله آن توقیف و به پارکینگ منتقل شد، تصریح کرد: ارزش ریالی این محموله كشف شده، توسط کارشناسان یک میلیارد و 450 میلیون ریال اعلام شده است.

این مقام انتظامی اضافه کرد: در این خصوص راننده اتوبوس نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه، در پایان خاطر نشان کرد: هر گونه فعالیت در زمینه قاچاق کالا باعث رکود اقتصادی و تورم در جامعه می شود که از عموم شهروندان تقاضا می شود اخبار مربوطه را از طریق تماس با سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ پلیس

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.