شاهین پرس

تلاش 3 ساعته پلیس شاهین شهر؛ محمدطه 4 ساله را به آغوش خانواده برگرداند

کدخبر: 82472
۱۳ خرداد ۱۳۹۸ در ساعت ۳:۲۹ بعد از ظهر

به گزارش شاهین پرس؛ سرهنگ”حسین بساطی”، از تلاش موفقیت آمیز پلیس شاهین شهر برای برگرداندن کودک 4 ساله شاهین شهری از دست سارقان به آغوش خانواده خبر داد و اظهار کرد: شب گذشته، خانمی طی تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی 110 با صدای بریده بریده و پریشان گفت برای خرید از خودرو پیاده شده بوده ام که خودرو در حالی که پسر 4 ساله ام در آن بوده به سرقت رفت.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه، افزود: با توجه به حساسیت موضوع، تیمی از ماموران گشت انتظامی و پلیس آگاهی شهرستان شاهین شهر وارد عمل شده و به جستجو برای یافتن خودروی مسروقه پرداختند.

این مقام انتظامی، ادامه داد: اقدامات ویژه پلیس به منظور مهار سارقان و بستن همه راه های ورودی و خروجی ادامه داشت تا اینکه سرانجام سارقان پس از 3 ساعت که همه راهها را برای خود بسته دیدند، خودرو را در یکی از نقاط شهر رها کرده و متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه، با بیان اینکه بحمدالله “محمد طه” 4 ساله صحیح و سالم به خانواده اش تحویل داده شد، گفت: در این حادثه سارقان تعدادی از قطعات و اموال خودرو را به سرقت برده اند که شناسایی و دستگیری آنان با جدیت در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار دارد.

انتهای پیام/