شاهین پرس

راهپیمایی روز جهانی قدس، شکست طرح معامله قرن و تثبیت آرمان فلسطین خواهد بود

کدخبر: 82428
۸ خرداد ۱۳۹۸ در ساعت ۴:۴۰ بعد از ظهر

به گزارش شاهین پرس؛ روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین شهر و میمه، در آستانه فراررسیدن روز جهانی قدس، با انتشار بیانیه ای حمایت از ملت فلسطین و آرمان قدس شریف را پشتوانه امنیت ملی و عامل وحدت و اتحاد امت اسلامی در مهم‌ترین مسأله جهان اسلام دانست و از مردم شهرستان نیز برای شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل می باشد

روز قدس، آخرین جمعه ماه رحمت و برکت الهی و بهار نزول قرآن، روز غیرت و تعهد و اعلام همبستگی با آرمان قدس شریف و یادآور یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین میراث به جا مانده از بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران است.

روز قدس، روز حیات اسلام، روز تجلی دفاع از آزادی و مظلومان تاریخ است. حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه با اعلام آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز قدس، این روز به یکی از ماندگارترین روزهای تاریخ و به عنوان نماد آزادی خواهی همه آزادی خواهان جهان تبدیل شد.

همانطور که فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) در مورد روز قدس فرمودند: “تنها راه نجات قدس شریف، مبارزه و مقاومت است و دیگر راهها بی سرانجام و عقیم است”مردم شریف شهرستان شاهین شهر و میمه با حضور پر شور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر با آرمان های حضرت امام خمینی رحمه الله علیه و حضرت امام خامنه ای مدظله العالی تجدید میثاق نموده و اعلام می دارند تنها راه نجات قدس ایستادگی و مقاومت در برابر استکبار جهانی است.

راهپیمایی روز جهانی قدس، بزرگترین راهپیمایی ملی پس از 22 بهمن در طول چهل سال گذشته همواره از اهمیت بالای داخلی و خارجی برخوردار بوده و امسال هم در روز 10 خرداد همزمان با سراسر کشور و جهان این راهپیمایی با شکوه در شهرستان شاهین شهرو میمه برگزار خواهد شد. اما آنچه که راهپیمایی سال 98 را متفاوت از پیش نموده است این است که بر اساس طراحی رژیم صهیونیستی، آمریکا و رژیم آل سعود رونمایی و عملیاتی سازی طرح مرهوم “معامله قرن به منظور نفی بازگشت فلسطینیان، خلع سلاح مقاومت و برچیده شدن آن از سرزمین فلسطین است.

بر همین اساس مردم روزه دار و ولایت مدار شهرستان شاهین شهر و میمه با حضور تماشایی در راهپیمایی روز قدس نسبت به حق حاکمیت فلسطینیان و نفی معامله قرن بار دیگر وحدت و عزم امت اسلامی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین را در معرض دید جهانیان قرار می دهد.

انتهای پیام/ روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه