۱۵:۵۰ - جمعه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸

امام‌جمعه شاهین‌شهر:

مذاکره با آمریکا برای کشور خطرناک است

امام‌جمعه شاهین‌شهر گفت: هرگونه مذاکره با آمریکا که هیچ منفعتی برای کشورمان و منطقه غرب آسیا ندارد، چون مأموریت آمریکا کمک به بقاء رژیم صهیونیستی است.

به گزارش شاهین پرس؛ حجه الاسلام مرتضی ملکیان، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهین‌شهر، اظهار کرد: هرگونه مذاکره با آمریکا که هیچ منفعتی برای کشورمان و منطقه غرب آسیا ندارد، چون مأموریت آمریکا کمک به بقاء رژیم صهیونیستی است.

امام جمعه شاهین شهر، افزود: محاسبات دولت‌های آمریکا همواره درباره کشورمان اشتباه بوده است، این‌که مدام از مذاکره با جمهوری اسلامی ایران دم می‌زنند به این خاطر است که توانمندی‌های دفاعی و موشکی کشور را محدود و ضعیف کنند تا هر وقت بخواهند به کشورمان حمله کنند.

حجه الاسلام ملکیان با اشاره به بیانات مهم حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تصریح کرد: آمریکا پس از خسارت‌های بسیار در تجاوز به کشورهای منطقه دیگر تحمل به راه انداختن جنگ دیگر علیه کشورمان را ندارد و اگر مرتکب خطایی بشود و یک تیر به سمت نیروهای مسلح کشور شلیک کند با پاسخ‌های ده برابری مواجه خواهد شد.

وی اظهار کرد: دولت با توجه به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب، اقدامات جدی‌تر را در مقابله با مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم بکار گیرد و ساختارهای اقتصادی و بانکی کشور را اصلاح کند.

خطیب نماز جمعه شاهین‌شهر، اضافه کرد: عدم انفعال دولت در برابر اقدامات دشمنان کشور، استفاده از ظرفیت‌های وسیع مردم، اتکا نکردن به کانال مالی اروپایی‌ها، تلاش برای خودکفایی در بخش کشاورزی، رونق‌بخش مسکن به‌عنوان موتور محرک صنایع دیگر، استفاده از خلاقیت‌ها در مدیریت و مقاوم‌سازی اقتصاد با اجرای اقتصاد مقاومتی از رهنمودهای مقام معظم رهبری به کارگزاران نظام بوده است.

وی از مردم خواست تحت تأثیر شایعات در فضای مجازی قرار نگیرند و با مصرف کالای داخلی در کاهش بیکاری جوانان کشور گام بردارند.

امام‌جمعه شاهین‌شهر، سالروز عقد اخوت نبی مکرم اسلام(ص)با حضرت علی بن ابیطالب(ع) را تبریک گفت و به واقعه معراج حضرت رسول اکرم(ع) به‌عنوان یکی از معجزات پیامبر (ص) اشاره کرد.

حجه الاسلام ملکیان با تسلیت سالگرد رحلت عارف بزرگوار آیت‌الله بهجت درباره مقام والای این شخصیت دینی کشور گفت: ایشان کسی بود که همواره مؤمنان را به یاد خداوند و آخرت می‌انداخت.

امام‌جمعه شاهین‌شهر در خطبه نخست نماز گوشه‌ای از سیره حضرت امام حسن مجتبی(ع) را این‌چنین بیان کرد که دومین امام شیعیان از عابدترین، صبورترین و با کرم‌ترین بزرگان و راهنمایان بشر بوده است.

وی افزود: امام حسن(ع) یکی از پنج عضو اصحاب کسا و یکی از کسانی است که آیه تطهیر درباره او نازل‌شده است ؛ او سید جوانان اهل بهشت و شبیه‌ترین انسان به نبی مکرم اسلام بوده است.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.