۰۹:۴۶ - سه شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸

امام‌جمعه شاهین‌شهر:

قصور در امورات شورای شهر، حق الناس است

امام جمعه شاهین شهر گفت: اگر دانسته کاری در انجام کاری که به نفع شهر و روستا باشد، قصور شود قطعاً خداوند از آن نمی گذرد و این از نمونه های حق الناس است.

به گزارش شاهین پرس؛ حجت الاسلام مرتضی ملکیان، در همایش روز ملی شوراها، با اشاره به فضیلت های ماه شعبان، برترین اعمال برای آمادگی معنوی و ورود به ماه مبارک رمضان را برشمرد و در خصوص روز ملی شوراها اظهار کرد: در هیچ دین یا مذهبی مانند دین اسلام بر اهمیت مشورت و شورا توصیه نشده است و در آیات قرآن و روایات گوناگون از پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) نیز بر این امر مهم توصیه فراوان شده است.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان، با استناد به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص اهمیت شوراهای اسلامی، و تاکید بر به مزیت های فراوان مشورت، در خصوص وظایف شوراها، افزود: اعضای شورا باید بدون در نظر گرفتن منافع شخصی در کارها تصمیم گیری کنند و در تصمیم ها باید خدا و اسلام در نظر گرفته شود.

وی با بیان اینکه خداوند با توبه همه گناهان را می بخشد افزود: خداوند حق الناس را با توبه نمی بخشد حتی اگر شهید هم حق الناس بر گردنش باشد بخشیده نمی شود، بنابراین اگر دانسته کاری را که به نفع شهر و روستا باشد و در انجام آن قصور کردید قطعا خداوند از آن نمی گذرد زیرا حق الناس است.

حمید عشقی، شهردار شاهین شهر نیزدر این همایش، همدلی، همزبانی، همفکری و وحدت مدیران شهری و روستایی را عامل مهم و اساسی برای پیشبرد اهداف عالیه در شهرها و روستاها دانست و اظهار کرد: مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی پس از دوره چهارم شوراهای اسلامی چالش ها و نکاتی را در قوانین و امور شوراها به رشته تحریر درآورده است که امیدواریم با همت مسؤولان کشوری این چالش ها مرتفع گردد.

همایش روز ملی شوراها با حضور امام جمعه شاهین شهر، ائمه جمعه شهر گز و گرگاب، معاونت فرمانداری، شهردار شاهین شهر، بخشداران و دیگر مسئولان و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان در فرمانداری شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.