شاهین پرس

باند سارقان منازل زوج‌های سالخورده در شاهین‌شهر منهدم شد

کدخبر: 82148
۲۸ فروردین ۱۳۹۸ در ساعت ۶:۴۴ بعد از ظهر

به گزارش شاهین پرس؛ سرهنگ حسین بساطی، از انهدام یک باند سرقت از منازل سالخوردگان در شاهین شهر خبر داد و اظهار کرد: درپی وقوع چند فقره سرقت از منازل زوج های سالخورده در شهرهای شاهین شهر و گز، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه، افزود: این سارقان با شناسایی منازل افراد سالخورده ای که فاقد حفاظ و فنس های ضد سرقت بودند به صورت شبانه از روی دیوار وارد منزل می شدند و با تهدید از آنان سرقت می کردند.

سرهنگ بساطی، افزود: با توجه به تأثیر بد این سرقت ها بر امنیت روانی شهروندان، با گزارش اولین سرقت تیمی مجرب از مأموران پلیس آگاهی وارد عمل شدند و پنج سارق را شناسایی کردند.

این مقام انتظامی، ارزش تقریبی اموال مسروقه در این سه فقره سرقت را بیش از ۵۰۰ میلون ریال اعلام کرد و افزود: سارقان علاوه بر اعتراف به این سه فقره سرقت،  به عنف منزل به یک فقره کیف قاپی نیز اعتراف کردند.

سرهنگ بساطی در پایان ضمن اعلام هوشیاری به شهروندان در رعایت نکات امنیتی از قبیل نصب فنس های ضد سرقت و عدم نگهداری پول و طلای مازاد بر نیاز در منزل گفت: همه سارقان برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

انتهای پیام/ خبر آنلاین