۱۹:۰۷ - سه شنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۸

نماینده مردم شاهین شهر و میمه:

آمریکا دست چدنی خود را از دستکش مخملی بیرون آورد

نماینده شاهین شهر و میمه، با بیان اینکه آمریکایی‎ها دست چدنی خود را از دستکش مخملی بیرون آوردند، گفت: طرح مجلس علیه آمریکا با رای بالا تصویب خواهدشد.

به گزارش شاهین پرس؛ رئیس جمهور آمریکا، روز دوشنبه در ادامه فعالیت‎های خصمانه این کشور در قبال کشور ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به ‎عنوان یک سازمان تروریستی معرفی کرد.

اقدام خصمانه دولت آمریکا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه های تروریستی موجب راه اندازی موجی در کشور با نام من سپاهی هستم شد و شخصیت های سیاسی، مذهبی و اجتماعی کشور در واکنش به این اقدام نابخردانه آمریکا، از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران حمایت کردند.

حسینعلی حاجی دلیگانی، تروریست قلمداد کردن سپاه یک حرکت نابخردانه و احمقانه دانست و اظهار کرد: اگر ترامپ می‌دانست که چه عواقب مثبتی برای ایران دارد هرگز دست به چنین کاری نمی‌زد.

نماینده مردم شاهین شهر و میمه، برخوار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از روز گذشته که ترامپ این حرکت را بر اساس نادانی انجام داد شما می‌بینید که چه اثرات مثبتی در کشور ما داشته است.

وی افزود: یک نمونه از این اثرات نماد پرشکوهی بود که در تاریخ ایران به ثبت رسید و آن حضور نمایندگان با لباس مقدس سبز سپاه در مجلس بود و با این حرکت اعلام کردند که اگر شما می‌خواهید سپاه را تروریست بنامید، بدانید که ما از همه اقشار در کنار هم یک حرف می‌زنیم و همه ما یک سپاهی هستیم و از سپاه حمایت می‌کنیم.

حاجی دلیگانی، اضافه کرد: امروز بعدازظهر در مجلس شورای اسلامی طرح بسیار مترقی جایگاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در برابر آمریکا تاکنون بیش از 220 امضا دارد و این موضوع مورد بررسی قرار می‌گیرد و پیش‌بینی می‌ شود که با رأی بالایی تصویب می‌شود.

وی افزود: این طرح که یک ماده واحده و دارای چهار بند است؛ در خود ماد واحده بیان کرده که ما در مقابل این اقدامات نابخردانه امریکا در جهت تضعیف صلح و ثبات منطقه‌ای و بین‌المللی مقابله خواهیم کرد.

نماینده مردم شاهین شهر و میمه، برخوار ابراز کرد: تمامی نیروهای نظامی، امنیتی و اطلاعاتی آمریکایی‌ها در غرب آسیا به عنوان تروریست قلمداد می‌کنیم و هر کشوری هم که کمک مالی، فنی، آموزشی، خدماتی و … به آن‌ها بکند به‌عنوان معاون تروریست‌ها آن را هم مسئول می‌دانیم و با آن‌ها برخورد می‌کنیم.

وی ادامه داد: در بند یک دولت و نیروهای مصلح موظف کردیم که مصوبات شورای عالی امنیت ملی در خصوص برخورد قاطعانه با تروریست‌ها را انجام دهند و اقدامات متقابل با آن‌ها را پیگیری کنند.

حاجی دلیگانی تصریح کرد: در بند دوم دولت و نیروهای مسلح موظف شده‌اند به‌گونه‌ای عمل کنند که نیروهای آمریکایی و دیگر نیروهای تروریستی نتوانند از تمام امکانات موجود علیه منافع مردم ایران استفاده کنند

وی افزود: در بند سوم دولت را موظف کردیم از تمام ظرفیت‌ها حقوقی، دیپلماتیک و سیاسی استفاده کند برای اینکه آمریکایی‌ها و سایر نیروهای تروریستی کمتر بتوانند ازتاسیسات، منابع مالی و امکاناتی که در کشورهای منطقه وجود دارد استفاده کنند و موضوع را از مراجع بین‌المللی دنبال کنند.

نماینده مردم شاهین شهر و میمه، برخوار خاطرنشان کرد: این حرکت نشان داد آنچه ازFATF ،CFT و پالرمو ما یبان می‌کردیم صحیح است و اکنون همه متوجه شدند.

وی افزود: صبر آمریکایی‌ها تمام شد و دست چدنی خود را که تا کنون زیر مخمل پنهان کرده بودند از آستین خود بیرون آوردند و به‌صراحت این‌چنین کار خبطی انجام دادند.

وی در پایان بیان کرد: در سال‌های بعد از انقلاب، آمریکایی‌ها هر کاری را انجام دانند با تعابیری که در کشور اتخاذ شد و اصولی که نظام جمهوری اسلامی داشته تبدیل به یک فرصت علیه آمریکایی‌ها در کشور شد.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.