شاهین پرس

پرستاری که سارق میلیونی از آب درآمد

کدخبر: 82018
۲۱ اسفند ۱۳۹۷ در ساعت ۴:۲۳ بعد از ظهر

به گزارش شاهین پرس؛ سرهنگ حسین بساطی، از دستگیری یک زن سارق در پوشش پرستار سالمند که مقدار ۶۰۰ میلیون ریال طلا و وجه نقد از او سرقت کرده بود خبر داد و اظهار کرد: در پی وصول شکایتی مبنی بر سرقت مقدار 600 میلیون ریال وجه نقد و طلا از منزل یک زن سالمند در شاهین شهر، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری 11 قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه، افزود: کارآگاهان پس از انجام یک سری کارهای تخصصی پی بردند سارق یک خانم بوده که به تازگی به عنوان پرستار در منزل این خانم کهنسال استخدام شده است.

وی در ادامه بیان کرد: پس از هماهنگی با دستگاه قضائی شهرستان، این خانم سارق دستگیر و در بازرسی از منزل او طلاها و وجوه نقد سرقت شده به ارزش 600 میلیون ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر در پایان با اشاره به تحویل متهمه به مراجع قضائی از شهروندان محترم بخصوص سالمندان خواست از نگهداری پول و زیور آلات درمنزل خودداری و آن ها را به صندوق امانات بانک ها بسپارند و هنگام استخدام پرستار، حتماً از سابقه او مطلع و سعی کنند از شرکت های معتبری که دارای مجوز معتبر هستند، نسبت به استخدام پرستار برای سالمندان خود اقدام کنند.

انتهای پیام/