شاهین پرس

سارقان دخل مغازه ها و انبارهای منازل شاهین شهر دستگیر شدند

کدخبر: 81962
۱۳ اسفند ۱۳۹۷ در ساعت ۱۱:۳۰ قبل از ظهر

به گزارش شاهین پرس؛ سرهنگ حسین بساطی، از دستگیری سارق انبارهای مجتمع های مسکونی شاهین شهر خبر داد و اظهار کرد: در پي وقوع چندین مورد سرقت اموال موجود در انبارهاي مجتمع هاي مسكوني در شاهين شهر، موضوع شناسايي و دستگيري سارق در دستور كار مأموران كلانتري11 شاهین شهر قرار گرفت.

فرمانده انتظامي شهرستان شاهين شهر و میمه افزود: با اقدامات پلیسی ویژه این سارق به دام پلیس شهرستان افتاد که در اعترافات اولیه به 14 فقره سرقت از انبارهای مجتمع های مسکونی اعتراف کرده است.

وی به شهروندان توصیه کرد برای جلوگیری از سرقت، ساکنان آپارتمان نشین از قفلهای استاندارد برای در انبارها استفاده کنند.

سرهنگ بساطی در ادامه از دستگیری سارقی که اقدام به سرقت دخل از مغازه های شاهین شهر می کرد نیز خبر داد و اظهار کرد: موضوع سرقت سریالی از کسبه سطح شهر در پی شکایت چندین کسبه و مغازه دار مبنی بر سرقت از دخل‌های مغاز‌های آنها، در دستور کار و بررسی ماموران اداره آگاهی شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه، اضافه کرد: ماموران نیروی انتظامی پس از انجام یکسری کار‌های تخصصی موفق شدند سارق زن را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه فرد دستگیر شده هنگامی که با مستندات پلیس روبرو شد به چندین فقره سرقت از دخل مغازه‌ها اعتراف کرد، تصریح کرد: نیروی انتظامی با سارقان و مخلان نظم وامنیت عمومی جامعه برخورد قاطع و قانونی کرده و اجازه فعالیت به آنان نخواهد داد.

انتهای پیام/