۰۷:۲۰ - سه شنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۷

نماینده مردم شاهین شهر و میمه:

بیانیه گام دوم انقلاب منشوری برای اسلامی کردن دولت است/عمده مشکلات امروز ناشی از غیر اسلامی بودن دولت است

نماینده شاهین شهر و میمه، عمده مشکلا امروز جامعه را ناشی از غیر اسلامی بودن دولت دانست و گفت: بیانیه گام دوم انقلاب در واقع منشوری برای اسلامی کردن دولت توسط نسل سوم و چهارم انقلاب است.

به گزارش شاهین پرس؛ حسینعلی حاجی دلیگانی، بیانیه گام دوم انقلاب را منشور و خط و مشی گذاری برای حرکت چهل سال آینده انقلاب از سوی رهبر انقلاب دانست و اظهار کرد: این بیانیه چشم انداز و نوع حرکت نسل های سوم و چهارم انقلاب را نشان می دهد که باید بر اساس آن حرکت را استمرار دهند.

نماینده مردم شاهین شهر و میمه، اضافه کرد: همانگونه که نسل اول و دوم انقلاب در ایجاد و حفظ انقلاب و تشکیل ساختار انقلاب ایفای نقش کردند، نسل سوم باید بتواند در ایجاد دولت اسلامی یا به عبارتی اسلامی کردن دولت گام بردارد تا نسل چهارم هم گام بعدی را در اسلامی کردن کشور ایران بردارد.

وی با بیان اینکه عمده مشکلات امروز جامعه ناشی از این است که دولت اسلامی نیست، خاطرنشان کرد: امروز اگر مشکلات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی وجود دارد و مردم معیشتی دارند و در تنگنا هستند و در سیستم اداری فساد وجود دارد همه ناشی از غیر اسلامی بودن دولت است.

حاجی دلیگانی، تصریح کرد: همه مردم خصوصا نسل جوان که مخاطب اصلی این پیام حضرت آقا هستند وظیفه دارند همه تلاش خود را برای اسلامی کردن دولت انجام دهند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.