۰۷:۱۰ - یکشنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۷

پیشنهاد نماینده شاهین شهر و میمه:

روز شهادت ۲۷ پاسدار امنیت انقلاب باید به‌عنوان روز مرزبان یا مرزدار نام‌گذاری شود

نماینده مجلس گفت: پیشنهاد می‌کنم روز ۲۴ بهمن که روز شهادت عزیزان پاسدار مدافع امنیت انقلاب اسلامی است به‌ پاس داشت رشادت‌ها و دلیری‌های آن‌ها به‌عنوان روز مرزبان و یا مرزدار نام‌گذاری شود.

به گزارش شاهین پرس؛ حسینعلی حاجی در گفت‌وگو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد: شهیدان حادثه تروریستی، این جوانان نخبه و عزیز انقلابی از پرورش‌یافتگان مکتب انقلاب اسلامی و از نسل سوم انقلاب محسوب می‌شوند.

نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آن‌ها در دفاع از تمامیت ارزی و دفاع از وطن ایران اسلامی و انقلاب و برای تامین امنیت برای مردم بر سر مرزها رفته و امنیت تأمین کردند و مورد هجوم حادثه تروریستی افراد از خدا بی‌خبر قرار گرفتند و بیست‌وهفت نفر از این جوانان به شهادت رسیدند و جانشان را در طبق اخلاص نهادند.

وی با اشاره به رشادت‌های این شهیدان، عنوان کرد: پیشنهاد می‌کنم روز 24 بهمن که روز شهادت این عزیزان است به‌پاس داشت رشادت‌ها و دلیری‌های آن‌ها به‌عنوان روز مرزبان و یا مرزدار نام‌گذاری شود.

حاجی بیان کرد: در اسلام و در مکتب اهل‌بیت در دفاع و حمایت از مرزداران کشور اسلامی جایگاه والایی دارند که نمونه‌هایی از آن دعاهای امام سجاد و امام علی و دیگر ائمه را برای مرزداران است.

وی افزود: باید ما زحمات این عزیزان را قدر بدانیم و تشکر کنیم تا مردم بدانند که چه جوانانی در این مقطع حساس از کشور دفاع و جانشان را فدا کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.