۱۴:۵۱ - شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۷

فرمانده انتظامی استان اصفهان؛

امنیت، مولفه اصلی پیشرفت هر جامعه ای است/ نیروی انتظامی مقتدر تر از گذشته حافظ جان و مال مردم است

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان، مهمترین مولفه پیشرفت جوامع را امنیت دانست و گفت: امروز نیروی انتظامی مقتدرتر از گذشته حافظ جان و مال مردم است.

به گزارش شاهین پرس؛ سردار مهدى معصوم بیگى، در آیین بهره برداری از نخستین کلانتری شهر گرگاب، امنیت را شرط توسعه هر شهر و جامعه‌ای دانست و اظهار کرد: مولفه اصلی و اساس هر توسعه‌ و پیشرفتی را امنیت شکل می‌هد که نیروی انتظامی با برقراری امنیت و آرامش، نقش مهمی در توسعه فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی ایفا می کند.

فرمانده انتظامى استان اصفهان، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص اقتدار، عدالت و هوشیارى، ۳ مولفه اى که نیروى انتظامی باید از آن بهره مند باشد، خاطرنشان کرد: نیروى انتظامى از ارکان تضمین کننده اجرای قانون در جامعه است و رسالت این نیرو خدمت به مردم و برخورد قاطعانه با متخلفان است.

وی با بیان اینکه تاریخ انقلاب اسلامی مدیون و وام دار خون شهدا است، زنده نگه داشتن یاد شهدا را بزرگترین وظیفه مسئولان دانست و گفت: امروز نیروی انتظامی مقتدرتر از گذشته حافظ جان و مال مردم است و در انجام این رسالت شهدای بسیاری را تقدیم کرده است.

سردار معصوم بیگی، با اشاره به تجهیز نیروی انتظامی به فناوری‌های نوین فاوایی، گفت: توانمندسازی کارکنان مبتنی بر آموزش، نوسازی تجهیزات و ناوگان پلیس، استفاده از اپتیک و فناوری درخدمت‌رسانی و ارتقاء حقوق شهروندی از اولویت‌های اصلی پلیس اصفهان در سال جاری بوده که تاکنون پیشرفت خوبی داشته است.

وی افزود: مبارزه با قاچاق کالا و سرقت از جمله موضوعاتی هستند که نیروی انتظامی مقابله با آن‌ها را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده و با تشدید طرح‌های انتظامی در این حوزه نیز به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کرده است.

فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه نیز در این مراسم احساس امنیت را از خود امنیت مهم تر برشمرد و اظهار کرد: ضریب امنیتی کشور ما به برکت خون شهدا و تلاش سبز پوشان نیروی انتظامی، و با هدایت های عالمانه رهبر معظم انقلاب، رو به روز در حال ارتقا است.

علیرضا بصیری، با تجلیل از مجاهدتهای ایثارگران و شهدا در ایجاد امنیت کشور، خاطرنشان کرد: امنیت فعلی ما مرهون فداکاری های این عزیزان است و به حول و قوه الهی دشمنان ما نخواهند توانست در اراده این مردم و پشتیبانی از این نظام خللی وارد کنند و این موضوع را مردم ان‌شاالله در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال به جهانیان نشان خواهند داد.

وی با تقدیر از مردم ولایتمدار و شهید پرور شهر گرگاب، افزود: مردم خوب گرگاب چه در زمان انقلاب و چه دوران دفاع مقدس و پس از آن همیشه پشت نظام و انقلاب بوده‌اند و خوشحال هستیم که امروز یکی از مطالبات مردم در این شهر تحقق یافت.

كلانترى 16 گرگاب با هزینه چهار ميليارد و٥٠٠ ميليون ريالی در ٣٠٠ متر مربع زیر بنا احداث شده که با حضور سردار معصوم بیگی و جمعی از مسئولان شهرستان شاهین شهر و میمه افتتاح و به بهره برداری رسید و ستوان یکم بهروز ابراهیمی به سمت سرپرستی این کلانتری منصوب شد.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.