۰۲:۲۳ - دوشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۷

تشییع پیکر شهید مدافع انقلاب در روستای زادگاهش حسن رباط/ تصاویر

پیکر شهید «روح الله بابایی» از شهدای حافظ امنیت انقلاب اسلامی، بعدازظهر روز یکشنبه در روستای محل زادگاهش تشییع و در جوار شهدای این روستا به خاک سپرده شد.

به گزارش شاهین پرس؛ پیکر شهید حافظ امنیت انقلاب اسلامی، شهید «روح الله بابایی» بعدازظهر روز یکشنبه بر روی دوش هم محلی هایش تشییع و تا خانه ابدی بدرقه شد.

اهالی خونگرم روستای حسن رباط بخش میمه شهرستان شاهین شهر و میمه، بعدازظهر روز یکشنبه با وجود برودت شدید هوا ضمن استقبال باشکوه، پیکر شهید«روح الله بابایی» را از ورودی روستا تا گلزار شهدای حسن رباط با شعارهای «حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست، این گل پرپر شده هدیه به رهبر شده و مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود خائن» تشییع و به خاک سپردند.

حجت الاسلام طباطبایی امام جمعه شهر میمه، در این مراسم ضمن قدردانی از حضور باشکوه مردم بخش میمه، به عاملان حادثه تروریستی زاهدان هشدار داد که به زودی انتقام سختی در انتظار آنها است، سپس یکی از همرزمان شهید با تشریح وضعیت اتسان سیستان و بلوچستان و خدمت رسانی نیروهای سپاه برای برقراری امنیت و رفع محرومیت خاطراتی از شهید را بیان کرد و گفت: شهید روح الله بابایی تنها شهید این روستا نیست بلکه به همه ملت ایران تعلق دارد.

شهید روح الله بابایی از شهدای مدافع امنیت انقلاب اسلامی است که شامگاه 23 بهمن ماه جاری در جنایت ناجوانمردانه و تروریستی گروهک تحت حمایت رژیم آل سعودی، دولت امارات و استکبار جهانی، جیش الظلم در جاده خاش به زاهدن، به همراه 26 نفر دیگر از همرزمانش به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.