شاهین پرس

تشییع و بدرقه باشکوه یاران خرازی در شهرستان شاهین شهر و میمه/ تصاویر

کدخبر: 81809
۲۸ بهمن ۱۳۹۷ در ساعت ۶:۳۶ بعد از ظهر

به گزارش شاهین پرس؛ مردم انقلابی و قدرشناس شهرستان شاهین شهر و میمه، امروز پیکرهای مطهر دو شهید مدافع امنیت انقلاب اسلامی در حادثه تروریستی خاش – زاهدان را به شایستگی و باشکوه وصف تشدنی تشییع و سپس تا آرامگاه ابدی در جوار امامزاده سیدمحمد(ع) خمینی شهر بدرقه کردند.

پیکر پاسدار شهید«علی خادمی»، پیش از ظهر امروز با حضور پرشور اقشار مختلف مردم انقلابی و ولایتمدار شاهین شهر، از مقابل سپاه ناحیه شهرستان تا سه راه فردوسی بر دوش جوانان و شهروندان قدرشناس این شهر تشییع و سپس تا امامزاده سیدمحمد(ع) مشایعت و همراهی شد.

همچنین بعدازظهر امروز نیز پیکر مطهر «شهید روح الله بابایی» یکی دیگر از شهدای حادثه تروریستی زاهدان بر روی دوش مردم انقلابی بخش میمه این شهرستان تشییع و در جوار شهدای روستای زادگاهش حسن رباط به خاک سپرده شد.

تشییع کنندگان در این دو مراسم با شعارهای «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود خائن» این اقدام کور و ناجوانمردانه را محکوم کرده و از مسئولان خواستار پاسخ دندان شکن به دشمنان و عوامل این جنایت شدند.

در اقدام انتحاری و ناجوانمردانه گروهک تروریستی جیش الظلم تحت حمایت رژیم آل سعود و دولت امارات و استکبار جهانی، به اتوبوس یگان نیروی زمینی سپاه در جاده خاش به زاهدان، 27 نفر از پاسداران و مدافعان امنیت انقلاب اسلامی به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

انتهای پیام/